Camping omgeving Praag - Bucek?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij willen deze zomer voor 3 weken naar omgeving Praag.
Nu leek Camping Bucek ons wel een leuke camping maar ik twijfel nav alle negatieve commentaar op de beheerder.
Wij hebben drie kinderen 7, 11 en 15 jaar. Mijn oudste zoon heeft een autistische stoornis en ik wil het niet riskeren om dar op de camping problemen te krijgen met die beheerder vanwege onbenulligheden.

Nu vraag ik me af of er vergelijkbare campings zijn in de buurt van Praag, mag best 50 of 60 km er vandaan zijn.
Wij zijn mensen die veel ondernemen en op de camping hoeven dus niet veel activiteiten te zijn. Wel stellen we prijs op zwemgelegenheid, liefst een meertje en net sanitair.

Of is die camping Bucek de beste optie, vooral omdat we toch heel veel weg zijn van de camping. Ik vindt het echt moeilijk om te beslissen. Wij zijn de laatste 15 jaar in Frankrijk geweest om te kamperen.

Groet, Nico
 
Misschien is camping Valek iets voor jullie?
15 km onder Praag , halverwege Praag en Beroun.
Wel druk in de zomer. Zwembad en sanitair is in 2006 vernieuwd.

Hier op het forum staat ook nog informatie.
 
Wil je perse 3 weken op dezelfde camping staan? Het is ook een optie om een paar dagen in de buurt van Praag te staan en verder een camping uit te zoeken die je meer aanspreekt. Ons gezin heeft in mei een paar dagen op camping Drusus gestaan.Die beviel ons erg goed.Misschien een idee voor jullie? In ieder geval heel veel plezier!
 
Zoveel hoofden, zoveel zinnen.
2 jaar geleden in juli op deze camping geweest. De camping wordt werkelijk volgepropt. Ook het eten is voor Tsjechische begrippen zeer zeer matig en veel te duur.
 
Bovenaan