Camping Marino

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Deze camping gaat pas deze maand open. Er zal dus nog geen info zijn en misschien kan jij voor de primeur zorgen om er heen te gaan en verslag uit te brengen. De tegenoverliggende Počernický rybník is de grootste vijver van Praag en een natuurmonument.

z.gif
s7091_pocernicky.jpg
 
oke we hebben geboekt
ben erg benieuwd

we wilden eigenlijk naar camping praha maar die heeft geen plaats voor 2 weken

nu gaan we naar camping marino

ik zal een verslag uitbrengen als we terug zijn
we gaan pas 12 juli weg
 
Ik ben er ook erg benieuwd naar.

Zeer zeker gezien de overnachtingsprijzen.

Of wordt je rug ook geboend voor dat geld?
 
Voor zover ik weet scheelt het weinig met andere campings in tsjechie..

Tuurlijk zijn er ook wel wat goedkopere campings maar daar zijn de berichten erg negatief over
 
dan heb je vast de rubriek campings niet goed gelezen.maar je ieders keuze staat vrij.....
 
Nou we wilden eerst naar Brozany ( die ging failliet, schijnt nu weer open te zijn )
Toen wilden we naar camping praha maar daar was maar voor een week plaats

Best lastig een camping te vinden in de buurt van Praag met zwembad en redelijke beoordeling.

Natuurlijk verschillen smaken maar als je ergens nog nooit ben geweest ga je daar toch een beetje op af
 
Tuurlijk ga je af op redelijke beoordelingen, maar deze camping heeft toch nog helemaal geen beoordelingen? :confused:

Maar geeft niet, hoor, ik hoop van harte dat je daar een onwijs lekkere vakantie hebt. En dat kan haast niet missen als je bij Praag zit... :ja:
 
Dat klopt helemaal, maar dat heeft er dus mee te maken dat onze eerste en tweede keus niet meer beschikbaar was

Daarom zijn we op zoek gegaan naar een andere camping
Camping sokol heeft geen zwembad en we kwamen via camping sokol en camping praha op de site van http://www.campingprague.com/

En daar zagen we dus camping marino staan
De site zag er mooi uit en de faciliteiten spraken ons aan

Dankjewel, ik hoop ook dat we een mooie vakantie gaan hebben :D
 
Helaas de camping gaat pas in juni 2009 open
Vandaag pas bericht gekregen en we gaan zaterdag al weg :slik:
Moeten nu snel op zoek naar een andere camping
 
ja zeker...

we hebben al wel 2 alternatieven

alleen op een camping kunnen we maar voor een week staan terwijl we graag 2 weken willen blijven

de andere camping kan je niet reserveren, we zijn niet zulke voorstanders/ervaren reizigers met op de bonne fooi gaan

we willen graag een camping in de buurt van praag met mooi sanitair en met zwemgelegenheid

dus mocht iemand nog een suggestie hebben voor een camping waar plek is :P
 
Als alles goed gaat gaan we toch nog 2 weken op vakantie
tenzij er geen campings failliet gaan of niet open :fluit:

Volgende week naar camping Praha in Klanovice
en dan die week naar camping Brozany

Ben benieuwd :D

Eerste keer Tsjechie dus altijd spannend
 
Bovenaan