Camping Javorice bij Telc

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Re: Ervaringen met Camp Javorice bij Telc?

in het najaar zijn wij in het huisje geweest. Wat ons opviel dat er ontzettend veel rommel opzij de camping lag. Verder waren ze druk bezig met het sanitair aan te passen.
inge
 
twee jaar geleden hebben we daar gestaan leuke camping.er zijn allen een aantal beperkte plaatsen voor een caravan.wanneer je daar aankomt eerst kijken of je met een caravan naar boven kunt en of er plaats is,anders kun je wel in de problemen komen.
 
Wij zjn hier enkele jaren terug geweest en werden het toegangspad op getrokken door een tracktor ivm steile helling.
Prettige plaats, alleen erg veel last gehad van wespen (boomgaard)
Alleen daarom voor ons geen herhaling meer! Toen was er wel keurig sanitair, koelkast/vriezer te leen, winkeltje op loopafstand.
 
hele aardige mensen en verder een prima camping!!!!!
Toen we er twee jaar geleden waren liet ik ,s morgens de honden uit.
ik vond het al vreemd dat de baas een schaap in de wei apart brokken zat te voeren.
Een uurtje later kwam ik op de binnenplaats daar werd dat schaap op een vakkundige wijze geslacht.
een aantal nederlandse kinderen stonden daar bij te kijken en hadden zoiets nog nooit mee gemaakt. gelijk een aantal vaders en moeders in paniek want een aantal tere zieltjes werden beschadigd.......................blij mee te maken dat de kindertjes er minder problemen mee hadden dan hun ouders.
 
Bovenaan