Camping Drusus

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

We zijn hier nu al voor de zoveelste keer, op camping Drusus in Trebonice, voorstad van Praag. Hoewel voorstad, het is hier erg landelijk. en toch ben je maar 2 km. van het metrostation vandaan. Dat maakt deze plek zo bijzonder. Wij hebben hier eerder gecampeerd, maar nu huren we een "bungalow", eigenlijk een soort blokhut, maar het bevalt ons prima. Vier bedden, tafeltje en stoelen, koelkast, kachel, kledingkast, en voor de wc en douche ben je aangewezen op het sanitairgebouw van de camping. Dat is pas vernieuwd, en is erg mooi en schoon. Ook heel compleet, met wc papier, wc bril doekjes, zeep bij de wasbak, papier om je handen af te drogen..... Goed in orde dus.
De eigenaar is erg vriendelijk, en het is niet duur.
Ook is er bewaking 's nachts, en kun je ook overdag de camping niet zo oprijden. Het is hier rustig, (geen entertainment programma, geen grote camping) maar wil je vertier, stap in de metro en rij naar Praag.
Ik kan deze camping iedereen aanbevelen!
 
Kan me voorstellen dat het er nu goed toeven is.
Ik was er 2 jaar geleden in het hoogseizoen.
De camping werd echt volgepropt.
Het restaurant was zeer duur en zeer slecht.
De ligging is verder uitstekend.
 
was dat wel in het restaurant op de camping?
Restaurant Gusta? Wij vinden het namelijk niet duur, en erg lekker. Meestal zijn we met zijn vijven rond de twintig, vijfentwintig euro kwijt. Dat vind ik wel meevallen.
In het voorseizoen is het erg rustig, maar het hoogseizoen weet ik natuurlijk niet.
 
Bovenaan