Camping Country in Hluboké Mašůvky

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

wie zou ons wat kunnen vertellen over country camping in hluboke masuvky bij de grensplaats znojmo?
wij zijn een gezin met 3 kinderen van 9 en 6 jaar
kunnen zij zich daar goed vermaken ?zwemmen ,spelen
en is daar in de omgeving veel te zien.
is het een drukke camping (s avonds )
zit die dicht bij een bos , weg
graag reacties
 
wij hebben vorig jaar een week in de omgeving van Znojmo gekampeerd. Niet op deze camping, daar kan ik niet over oordelen. Wel kan ik zeggen dat de omgeving heel mooi is: er zijn prachtige kastelen en meren in de buurt. Wij fietsten er veel, dat is daar best te doen. Ook Znojmo is aardig. Je kunt gemakkelijk een uitstapje naar Oostenrijk maken.
 
Wij zijn ook van plan om deze zomer naar Country camping te gaan.
Op de Caravana in Zuidlaren vonden wij een foldertje van deze camping. Via de site al even contact gehad via e-mail met de campingbeheerster.
Ook wij gaan met 2 kinderen van 9 en 11 jaar en zijn benieuwd naar ervaringen van anderen!
 
Wij zijn door omstandigheden dit jaar veel te laat met boeken.
Uiteindelijk na een week mailen nog een paar leuke campings/appartementen gevonden.
Wat me enorm aanprak was camping country. Maar is dit ook een leuke camping met tieners.
Ze hoeven geen vermaak maar wat gezelschap van leeftijdsgenoten zou leuk zijn
Heeft iemand ervaring met bovenstaande camping?
Alle antwoorden zijn meer dan welkom.
Alvast bedankt!
 
wij zijn er twee keer geweest en vonden het een nette camping waar ook jeugd was op dat moment. vermaakt wordt je er niet al hebben wij toevallig een avond een muziek uitvoering mee gemaakt. wel veel te zien in deze omgeving. maar waarom zou je boeken van te voren wij hebben nog nooit voor een volle camping gestaan ja misschien dat deze meer sterren campings vol zijn maar er zijn genoeg campings in tsjechie.
 
het is wel in de middle of nowhere. we waren er drie jaar geleden. het is maar wat je wilt, maar er waren alleen maar Nederlanders en die zie je toch het hele jaar. trouwens niet goedkoop. vlgns mij is de echtgenote van de eigenaar dierenarts. toen stonden er heel wat paarden.

even een aanvulling, ik ben het Petra eens, van te voren boeken echt niet nodig!!!
 
Bovenaan