Camping Areal Eden - Jinolice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij hebben dit jaar op camping Eden gestaan. Dit is ons uitstekend bevallen. De voorzieningen zijn ronduit goed te noemen. Toiletten en douches zijn nieuw en redelijk schoon.
minpuntjes: de camping wordt behoorlijk volgepakt; je staat heel dicht op elkaar. Daarnaast moet je voor de douches met munten werken (4 minuten!).
Onze zoon van 14 heeft zich uitstekend vermaakt; op de camping zelf is niets te beleven voor de jeugd, maar op de tsjechische camping aan de andere kant van het meer zijn een groot aantal terrasjes en een oude legertent met een disco. Nadeel was wel dat de weg naar deze camping geheel onverlicht was; dus best wel een gevaarlijke situatie.
Kortom, deze camping is beslist wel een aanrader, ook omdat cesky rai naar mijn idee één der mooiste streken van Tsjechie is!!
 
Wij hadden niet gereserveerd; maar toen we aankwamen waren er net 2 plaatsen vrijgekomen; puur geluk dus! Reserveren doen ze helaas niet. Als de camping vol is, kun je voor 1 of 2 dagen uitwijken naar de camping naast Eden (Chatovy Tabor); deze is veel minder als Eden, maar voor 1 dag wel te doen
 
Hoi, :)

M.b.v. de zoekfunctie kan ik geen ervaringen vinden van campeerders die op deze camping geweest zijn.
Graag zou ik wat ervaringen lezen.

B.v.d. Sterre
 
Wie kent deze camping? wat wij vooral willen weten is o.a sanitair, zwemgelegenheid en ligging camping.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Hebben jullie de web site nog niet bekeken ? Je kunt er zwemmen in het meer en er zijn twee zwembaden te zien in de fotogalerij. Er is een kaartje met de locatie en uitstapmogelijkheden in de buurt worden vermeld. De Prachovské sklály liggen gewoon naast de deur.

eden-jinolice.cz
 
En? Goede ervaringen?
Dit lijkt me namelijk op papier een perfecte camping. Is dat zo of valt het in de praktijk tegen?
Ik heb inmiddels ook contact gehad en gevraagd of ze nog plaats hebben in augustus. Als antwoord kreeg ik dat ze niet reserveren. Heeft iemand enig idee of we er dan wel vanuit kunnen gaan dat ze nog plek hebben voor een caravan en tent? Of staat het altijd bomvol?
Hoor het graag. Groetjes Lien
 
hoi lien :) , ga er vrijdag zelf heen , mijn dochter is er sinds vorige week vrijdag had niet gereserveerd . kreeg sms dat het erg mooi is lekker zwemmeer gezelig ook .;) :warm: zou voor de zekerheid andere opties gereed houden (voor als het vol zit) :gitaar:weet aleen dat mijn dochter er begin augustes weer vertrekt zoals ook een stel andere kenissen , dus het = een komen en gaan , zou zeggen ga ervoor:bakkie:
 
Leuk om te horen!
Weet je toevallig nog andere opties in het Paradijs? Met zoveel faciliteiten (zwembad, meer, tennnisbaan, midgetgolf etc)?
En een hele fijne vakantie natuurlijk
 
:ice: :) ben persoonlijk ook nog niet ergens anders geweest :confused: (behalve dolce vita en die zit vol ) maar er zit daar vlakbij nog een andere camping (wel meer ook in de buurt ) zoek gewoon ff op het forrum verder je vind vast wel wat er = zoveel moois ;) : heb dus echt m,n :hart: aan het land verpand!!
www.jinolice.cz = er een vlakbij = een autocamp heeft ook diverse voorzieningen . probeer deze ook eens ! ? mischien 2de optie als de andere vol = en mischien reserveren hun wel ??
 
Mijn vriendin heeft 2 puberzonen van 14 en 17 jaar. Is deze camping geschikt voor pubers? graag reacties!
Zijn er ook families die een huisje daar hebben gehuurd dan wilt ze dat ook graag weten! Ze heeft nl. geen tent of caravan.

Namens mijn vriendin alvast bedankt! Ze zijn nog nooit in Tsjechie geweest en met name de oudste denkt dat het er saai is! Aan ons de taak om te laten weten dat dit niet zo is!!
 
Wij zijn deze zomer op Eden geweest. Prima camping, alleen de weekend vrij druk met weekend-vieren Tsjechen. Geef ze eens ongelijk! Deze camping is vrij rustig, maar er naast ligt een karaoke-bar en op de camping aan de overkant van het meertje is het iedere nacht feest. Heerlijk oord lijkt me dat voor jongeren....... maar daardoor kan het op Eden wat minder rustig zijn.
Sanitair is prima, maar wel wat weinig voor zo'n grote camping. Warm water om af te wassen zou prettig zijn.
Vooral een hele leuke camping voor gezinnen met wat oudere kinderen. Minpuntje: wij hebben nachtelijk bezoek gehad van inbrekers in onze tent en dat schijnt daar vaker voor te komen. (omdat wij een goede kluis hebben is de schade beperkt gebleven, gelukkig)
 
Bovenaan