Bij deze

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

T

Talitha

Guest
aangenaam.gif
Hallo allemaal, bij deze wil ik me alsnog even wat uitgebreider voorstellen. Ik ben een moeder van 5 kinderen. 4 boys en 1 girl in 't midden. De oudste is 24 en de jongste is bijna 15 jaar. Ik heb er een hele kluif aan maar doordat ze nu bijna allemaal (op 2 na) officieel het huis uit zijn heb ik wat meer tijd voor mezelf gekregen.
Ik heb zo'n 8 jaar in de terminale zorg gewerkt maar daar ben ik kort geleden mee gestopt en nu neem ik de tijd om iets nieuws te vinden om mijn leven mee in te vullen.
Ik houd veel van schrijven, toneel, lezen en tekenen en ik ben sinds kort een forumfiel.
59.gif
(Ik denk dat het tijdelijk is en komt omdat ik nog niet zo heel lang internet heb, ik verkeer nog in de ontdekkings-fase.) Ook houd ik er van om af en toe eens de bloemetjes buiten te zetten.
yeah.gif
Mijn kinderen vinden mij een gekke moeder en daar hebben ze beslist gelijk in. Ik ben in ieder geval geen standaard moeder maar wel moeder met hart en ziel. Ik houd zielsveel van mijn kids al zou ik ze soms wel eens in de boom willen hangen.(Zij mij trouwens ook!
monkey.gif
) Het liefst zou ik een baantje willen vinden waarbij ik redevoeringen kan houden maar dat is niet zo eenvoudig en daarom overweeg ik nu maar een winkeltje te beginnen. Ik ga dit jaar voor het eerst naar Tsjechie
smiley20.gif
maar ik heb er al langer een soort band mee omdat zo'n 7 jaar geleden ik een zomer lang voor een Tsjechies meisje heb gezorgd (toen ze 8 jaar was) en daar contact mee heb gehouden. Nu gaan we haar opzoeken in Praag. Nu, dit is wel weer genoeg, lijkt mij. Groeten, Talitha.
bye.gif
 
Bovenaan