Bier & Wijn Bierlijst

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie kan mijn helpen aan een bierlijst uit Tsjechië?,

Ook andere artikelen over bier zijn van harte welkom hoor.
Iedereen alvast een heel gelukkig,gezond en vooral een heerlijk 2008.

Voor adresgegevens svp een PM

:cheers::cheers:
 
Hoeveel soorten en merken bier er in Tsjechië zijn zou ik niet weten maar zeker een aanzienlijk aantal daar elke stad van een beetje formaat wel een brouwerij(tje) huisvest.

Zelf kijk ik graag op sites als beerme als ik meer wil weten. Wie weet staat daar ook het antwoord op je vraag!

Dit is overigens mijn favoriete brouwerij
 

Freddy2005

† In Memoriam
Kun jij mijn de vertaling sturen over je favoriete brouwerij, want ik kan geen Tsjechies lezen hoor.

Patrick als je de google vertaling gebruikt krijg je dit:

over
brouwerij
De brouwerij is gevestigd in het centrum van de stad Trutnov.
Sinds 1994 werkt een brouwerij trutnovská Krakonoš. s r.o.
Momenteel is de brouwerij produceert Krakonoš 5 soorten bier in totaal meer dan 100 duizend hectoliter per jaar. Op Kerstmis en Pasen rijke markt op een speciaal Light bier Krakonoš 14e
Bier is verspreid, niet alleen in Oost-Bohemen en Moravië.
Krakonos brouwerij produceert bier traditionele technologieën, ongepasteuriseerde, mikrobiálně gefilterd.
Voor de productie van bier met behulp van water uit eigen bronnen, dat is 80 meter diep.
In de afgelopen jaren, werd uitgevoerd modernisering van de water-, koel-en filtratie van bier. De grootste reconstructie van de gebeurtenissen is "brouwerij-restaurant" over het hotel, die werd afgesloten
in juli 2005.
Hotel Krakonoš winkel-en bedrijfsruimten zijn onderdeel van de brouwerij. Het bedrijf winkel is mogelijk om het hele scala van flessen bier en sudového(vaten) Krakonoš, met inbegrip van een volledig menu van promotionele artikelen en materialen.

Met een klein beetje "goodwill" kan je goed begrijpen wat er staat.
 
Vertaling.

Freddy heel hartelijk bedankt voor de vertaling over de pivobrouwerij.

Kun jij misschien regelen bij die pivobrouwerij, hoe ik aan folders kan komen van die pivobrouwerij?
:cheers: :proost: :bloem: :bloem: als dank voor de vertaling.
 
Bovenaan