Horeca Belgisch Restaurant Christel

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Wie weet waar zich dit restaurant bevindt ? Het moet ergens in de buurt van Liberec zijn. Ik heb dit bord gefotografeerd, maar ik ben niet tot aan het restaurant gereden.:confused: Wie kan mij helpen, misschien is het zelfs een forumlid of zijn er forumleden reeds langs geweest.


DSC01435_Large_.JPG
 

Freddy2005

† In Memoriam
Het moet ergens zijn tussen Krizany en Turnov. Ik ben van Krizany niet terug gereden naar Liberec maar via binnenwegen richting Turnov. Daar onderweg moet ik ergens op deze aanduidingen gekomen zijn, er stonden 2 borden aan beide zijden van de weg. Ik ben nu opnieuw in de buurt geweest maar heb de plaats niet teruggevonden. Dit is een foto van het andere bord maar hier zijn nog minder herkenningspunten.
 

Bijlagen

  • foto (Medium).JPG
    foto (Medium).JPG
    132,4 KB · Bekeken: 16
Freddy ik heb Kristel restaurant tijdens mijn verlof ook niet gevonden.wij hadden de foto's altijd in de auto liggen.Bij onze uitstappen zijn we steeds via andere wegen gereden met de hoop ze te vinden.Heb voornamelijk de streek tussen de Jested en Turnov doorkruist.Maar er zijn nog zoveel wegen waarop wij niet gereden hebben:confused:
 

Freddy2005

† In Memoriam
Ooit zullen we het terugvinden. We geven de moed niet op en soms komt een oplossing uit een totaal onverwachte hoek. Bedank in ieder geval om uit te kijken. Heb je de lokale bevolking de foto's niet getoond ?
 

Freddy2005

† In Memoriam
Het raadsel is deels opgelost. Het restaurant zou zich bevinden in Frýdlant maar staat te koop. De zaak is wegens familiale omstandigheden (sterfgeval) gesloten en wordt overgelaten.
 
restaurace christel

Wie weet waar zich dit restaurant bevindt ? Het moet ergens in de buurt van Liberec zijn. Ik heb dit bord gefotografeerd, maar ik ben niet tot aan het restaurant gereden.:confused: Wie kan mij helpen, misschien is het zelfs een forumlid of zijn er forumleden reeds langs geweest.
hallo ik en mijn vader hebben dat restaurant uigebaat, maar is wegens omstandigheden gesloten en te koop.
het restaurant is in frydstejn en staat net achter een grote parking er staat een pijl als je verder in het steegje rijdt kom je erop uit maar vanop straat is het moeilijk te zien.grz
 
Bovenaan