Bedrijven in Tsjechie met Nederlandse achtergrond

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

logistiek is voor ca 80 % onder Ned. beheer, Ewals CC is er maar een van, met zo.n 500 trekkende eenheden, landelijk verdeeld over oude CSAD vestigingen. vervoer van glas (Teplice) is nagenoeg helemaal in Ned. beheer behoudens Schreiner, Oost Duitsland, KPN Pardubice, Banken is bekend, Chemie in Usti nad Labem met als belader de firma Vos VV beurs in BRNO is een zustergebeuren van Utrecht, tel maar uit, in OMV zit Ned-Belgisch kapitaal daarom zijn daar frikandellen, bij ons bekend 16 campings onder Ned. (Tsjechies) beheer, div. vastgoedbedrijven,Ned. KvK in Praag heeft meer info. (Mw. Svobodova)
 

kuurgast

Donateur
In Tsjechië hebben we ons eigen bedrijf waar Uw stalen worden geproduceerd. Het Tsjechische bedrijf bestaat reeds sinds 1993. Een vaste groep met ca. 50 medewerkers die jarenlang de stalen voor al onze klanten hebben geproduceerd en dus veel ervaring hebben met het produceren van stalen in elke vorm.
Bron:intermunster. ;)
 
semabyt, u heeft de vraag niet gelezen! bedrijven in tsjechie die een nederlandse achtergrond hebben! dan volgt de vraag: "lijkt mij wel leuk om te zien welke bedrijven dit zijn"!

mijns inziens is dat ONS bedrijf in tsjechie, een nederlandse achtergrond heeft! uw reaktie vind ik vrij negatief!
 
semabyt, u heeft de vraag niet gelezen! bedrijven in tsjechie die een nederlandse achtergrond hebben! dan volgt de vraag: "lijkt mij wel leuk om te zien welke bedrijven dit zijn"!

mijns inziens is dat ONS bedrijf in tsjechie, een nederlandse achtergrond heeft! uw reaktie vind ik vrij negatief!
welk bedrijf is dat dan ?
intermuster ?
 

Vodnik

† In Memoriam
dit schreef ts:

Volgens mij zijn er heel wat bedrijven in Tsjechie die een Nederlandse achtergrond hebben.
.......................

de link van camyl verwijst naar een bedrijf in NL (www----.NL).
Uiteraard heb ik die link geopend maar zag niets tsjechisch staan, pas in de link van kuurgat zag ik Tsjechie staan.
Blijft voor mij de vraag, hoe tsjechisch is dit bedrijf dan? Doe je zaken op de Tsjechisch markt of draai je productie voor de nederlandse markt in CZ?

Ik had het overigens beslist niet negatief bedoeld hoor!
 
u geeft me bijna de tijd niet te reageren, het is de europese markt. ook tsjechie hoort daarbij, alhoewel de nadruk ligt op de west-europese markt!

het glas half vol of half leeg, dat geeft niet, hoor!
 
het bedrijf in tsjechie is géén dochteronderneming van intermuster b.v., maar een geheel zelfstandig functionerend bedrijf, die óók opdrachten ontvangt van intermuster nederland. de naam van het bedrijf in CZ is: böhmische muster s.r.o. en heeft geen website, vandaar dat ik de website van intermuster gebruikte. een duits klinkende naam, wat internationaal beter ligt dan "vyrobnych vzorniku"!
 
Bovenaan