Autocamp Svata-Katerina, Chotevice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo

Wij gaan dit jaar alweer voor de vierde keer naar Tsjechie. Dit jaar willen we richting het Reuzengebergte. Wie heeft er al eens op camping Svata-Katerina in Chotevice gestaan? Is daar iets te doen voor jeugd van 13 tot 16 jaar?

groetjes
Marion
 
Wij zijn er 2 jaar geleden een dagje geweest. De camping is prachtig gelegen aan een meer in een bosrijke omgeving. Ik weet niet of er elke dag iets organiseerd wordt, maar die dag dat wij er waren was er een bokswedstrijd. Ook kun je er een ritje maken op een kameel. Het is een rustige camping.
 
Bedankt CZ-fan voor je reaktie. Is altijd wel fijn om te horen of het de moeite waard is om langs te rijden.
Zullen zeker gaan kijken. Op die kameel zou voor mij toch niet perse hoeven.
 

Freddy2005

† In Memoriam
CZ fan schreef:
Ook kun je er een ritje maken op een kameel. Het is een rustige camping.
De kamelen zijn er nog steeds hoor.

DSC02405_Medium_.JPG
 

spookycat

† In Memoriam
Wij zijn er gaan kijken,ligt in een prachtige natuur,de campingplaatsen vinden we maar niks,het zwemwater ga ik echt niet in,we hebben er rondgekeken en iets gedronken,de mensen waren heel vriendelijk,warm water was er toen niet,hebben het getest,
Spijtig eigelijk,alles is er om iets geweldig van te maken
Mischien zijn wij verwend en vinden andere er wel iets aan
 
autocamp Svata-Katerina

We zijn er inderdaad ook naartoe gereden door prachtige natuur. Het water in het meer was van een zodanige kleur dat onze kinderen ter plekke besloten om daar niet in te gaan. Aangezien dat toch wel belangrijk was met de hitte van afgelopen zomer hebben we toch maar besloten ergens anders ons tentje op te gaan zetten.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Het weggetje er naartoe is inderdaad heel mooi, maar wel aan de smalle kant. Een zeer mooi panorama afhankelijk van het seizoen en de bloei van de gewassen.

DSC02406_Medium_.JPG
 
Bovenaan