Auto huren

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo, we zijn op vakantie in cerny dul nam met het openbaar vervoer.
maar na 3 dg bussen, treinen en een taxi rit omdat er geen bussen reden willen we graag een auto huren weet iemand een verhuur bedrijf in de buurt van cerny dul nam?

Zaterdag gaan we weer met de nachttrein naar holland.

Dank voor het lezen en mogelijk jullie reacties.
 
Dit is een beetje een verouderd topic, maar ik heb ook vragen over een auto huren.
- Is het in Tsjechië ook zo dat je 2 jaar je rijbewijs moet hebben voor je een auto mag huren?
- Kennen jullie nog (up to date) goedkope verhuurders?
 

kuurgast

Donateur
Riannah er staat op een verhuurwebsite volgende:
Vůz může být zapůjčen osobě starší 21 let, která je držitelem řidičského průkazu příslušné skupiny nejméně 1 rok.
googel vertaling: De auto kan worden uitgeleend aan een persoon ouder dan 21 jaar die houder is van een rijbewijs van de groep voor ten minste een jaar.
Denk dat 21 jaar oud en minimaal 1 jaar ibv rijbewijs voor meer autoverhuurders geldt.
 
We zouden deze zomer graag een auto huren in Tsjechie.
Via de bekende maatschappijen (zoals Sixt etc.) heb je bijna altijd een gloednieuwe auto maar betaal je ook de hoofdprijs.
Via Holiday Cars zijn de verzekeringen weer erg duur.
In de historie met zoekfunctie heb ik eigenlijk niets gevonden.

Mijn vraag daarom: weet iemand toevallig zo'n insidertip waar je in Praag en omgeving of rond Liberec goed en voordelig een auto kunt huren? Ik heb ze wel eens gezien (voorlaatste type fabia bijvoorbeeld) maar kan zelf geen aanknopingspunten vinden. Bvd!
 

kuurgast

Donateur
Met zoeken naar "auto huren" kom je diverse topics tegen met links. ;)
Maar oké heb wat opgezocht waardoor het voor anderen ook makkelijker is om een overzicht en prijzen te zien.
300kč / dag - Škoda Fabia alimex.eu.
317Kč / dag - Škoda Fabia taggart.cz/en.
399Kč / dag - Škoda Fabia autopujcovna-west-car-praha.cz = ook in Engels.

Andere verhuurders is prijs afhankelijk van aantal dagen:
rentplusprague.com.
en.automoc.eu.
carrental.czechocar.com.
autosebek.cz.

Liberec:
autopujcovna-lbc.cz.
autopujcovnaliberec.cz.
autopujcovna.webz.cz
.



Men kan ook zoeken op seznam.cz naar autopůjčovna met daarbij plaatsnaam en cenik/prijs.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan