Ambroz

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ambroz, welkom op dit forum en leuk dat je jezelf aan ons voorstelt. Ik ga er vanuit dat je iets aan dit forum kunt hebben en misschien is het leuk te vertellen waar je precies geweest bent in Tsjechië
Hey Ad!

Tuurlijk, geen probleem!

Eerst ben ik na een rit van +- 8 uur aangekomen in Karlsteijn maar vanwege de hitte (Was toen rond de 30 graden) en de lange autorit hebben we het bezoek beperkt tot de buitenkant en de koer.
Vanuit daar zijn we naar Praag gereden waar we dichtbij de Lokal Inn verbleven en de mooie Karelsbrug. Daarna naar Aquapalace waar de bevallige dames van Miss Face CZ een parade hield ;).
Van uit daar naar Cesky Krumlov waar we op de Vlatva (Moldau) zijn gaan roeien.
En ook een uitstap naar Ceske Budjovice kon niet onbreken, grauwe stad maar een zeer prachtig centrum!
Dit was het wel zo een beetje :).

Alvast een vraagje wie of wat is het mannetje dat je ziet bij veel cafés en eetgelegenheden?
 

Pelhřimov

Donateur
Ambroz, welkom op het forum.

svejk-150.jpg


Ik denk dat je Svejk bedoelt.
(De lotgevallen van de brave soldaat Švejk is een satirische roman geschreven door Jaroslav Hašek. Het boek werd in het Tsjechisch uitgebracht in 1923 onder de naam Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války. Bedoeling was het verhaal in zes delen uit te brengen, er bestaan er echter maar vier doordat Hašek na het schrijven van deze delen in 1923 stierf aan tuberculose. De illustraties bij het boek zijn gemaakt door Josef Lada.)
 
Ambroz, welkom op het forum.

svejk-150.jpg


Ik denk dat je Svejk bedoelt.
(De lotgevallen van de brave soldaat Švejk is een satirische roman geschreven door Jaroslav Hašek. Het boek werd in het Tsjechisch uitgebracht in 1923 onder de naam Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války. Bedoeling was het verhaal in zes delen uit te brengen, er bestaan er echter maar vier doordat Hašek na het schrijven van deze delen in 1923 stierf aan tuberculose. De illustraties bij het boek zijn gemaakt door Josef Lada.)
Dat is hem bedankt! :)
 
Bovenaan