Afscheid van Max

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

char

† In Memoriam
Ja Sas, dat begrijp ik ook wel!!... Maar... waarom op de piano? Ik bedoel... Heeft dit instrument een bepaalde meerwaarde.. i.p.v. een kast(je), vensterbank, boekenplank, etc.?

Ach, laat ook maar!...

Char.

______________________________________________________
Char. ...raakt verstrikt in zijn eigen domme vragen...
 
Ach, laat ook maar!...

Char.

______________________________________________________
Char. ...raakt verstrikt in zijn eigen domme vragen...

Hahaha waarom? Kwam misschien een beetje verrot mn bekkie uit maar ik bedoelde het niet vervelend. Ik denk dat hij mooi in het zicht staat op de piano? Nou wil ik het ook wel weten ;)
 
Ik vind het helemaal geen rare vraag hoor. Het heeft waarschijnlijk iets te maken met het feit dat de piano mij heel dierbaar is (ze mogen alle meubels etc uit mijn huis meenemen, als ze mijn piano maar laten staan!). Op de piano staan ook de foto's van mijn dochters, die mijn dierbaarste bezit zijn en waar ik heel veel van hou.
Grappig eigenlijk...ik realiseer me nu opeens dat die piano een verzamelplaats is geworden van hetgeen mij het meest dierbaar is.
Max was voor mij de allerliefste hond van de hele wereld, dus heb ik hem op de piano gezet.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Ik heb toedertijd samen met mijn vriendin ook een Bouvier gehad, Ferro is 14 jaar geworden en had toen een kwaadaardig gezwel in zijn rechter voorpoot en hebben wij hem ook moeten laten inslapen. Maar wees blij en gelukkig met de prachtige jaren die je met hem hebt gehad, maar je vergeet hem nooit!
 

char

† In Memoriam
Sorry Marian, dat ik zomaar met deze vraag. jouw huis binnen kwam denderen!!!... Maar bedankt voor de uitleg!...

Char.

__________________________________________________
Char. ...komt graag bij de mensen thuis...

Mijn handtekening is niet erg origineel, maar wel gemeend!!!!...
 
Bovenaan