Afscheid van Max

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Eigenlijk is het helemaal geen mooi verhaal, maar er zit toch wel iets moois aan.

Max (onze hond) is een paar weken geleden overleden. We hebben hem laten cremeren. Zijn as zit nu in een blik en deze staat op de piano...klaar om mee te nemen naar Tsjechie a.s. zaterdag.
Hij vond het altijd zo geweldig in Tsjechie, dat we besloten hebben zijn as in onze tuin daar uit te strooien.
We gaan dat denk doen op Kerstavond, dat lijkt me een mooi moment. Het wordt heel moeilijk, want ik kan eigenlijk nog steeds geen afscheid van hem nemen.
 

char

† In Memoriam
Max.......zometeen...terug in zijn, (en jullie} ... Beloofde Land...

Sterkte allemaal!!.. En maak er, toch nog, een vrolijke Kerst van!!..

Char.
__________________________________________________
Char. ...is even een zakdoek zoeken...
 
Haha alsjeblieft Char. Als ik weer eens iets voor je moet vragen als je het niet durft pm je me maar hoor, hahaha. Dit soort dingen moet je juist gewoon vragen. Kunnen de mensen meestal wel waarderen.
 
Weet je......we hebben Max niet meegenomen. We konden het niet...wilden nog niet definitief afscheid van hem nemen.
Hij staat nu nog thuis op de piano. En eigenlijk ben ik daar heel blij om.
Ik laat het maar op zijn beloop. Er zal ongetwijfeld een moment komen dat we het wel kunnen. Dan zal ik het jullie laten weten.

Wat ontzettend lief trouwens dat jullie er aan gedacht hebben!!!
 
Ik zag je avatar en daardoor dacht ik er weer aan. En inderdaad, als je gevoel zegt dat je hem nog thuis moet houden moet je dat gewoon doen. Die tijd komt vanzelf wel en misschien ook wel niet. Maar mocht het wel zover komen dan hoor ik inderdaad graag hoe of wat.
 

char

† In Memoriam
Misschien een heel domme vraag, van Char. Waarom staat Max op de piano?...

Char.

____________________________________________________
Char. ...weet even geen Handtekening te bedenken...
 
Bovenaan