Muziek Abba uit Praag treedt op in Emst

Topic in 'Muziek, Film, Radio & TV' gestart door Ad Verschoor, 08-01-2019.

1. Ad Verschoor

Ad Verschoor Donateur

Abba uit Praag komt naar Blue Sky in Emst

Zaterdag 26 januari komt de zeer bekende Tsjechische band Abbacz uit Praag naar de Blue Sky aan de Hoofdweg in Emst. Het optreden begint om 21.00 uur. Alle grote hits van de legendarische band Abba zullen voorbijkomen. Het optreden is een lust voor oor en oog. De bandleden kleden zich in de typische Abba-kleding. Ook aan de houding/choreografie op het toneel wordt veel aandacht besteed. De interactie met het publiek is bijzonder goed en prettig.

De band bestaat uit acht leden: natuurlijk de vier leden van ‘Abba’, waaronder de twee leadzangeressen, de sologitarist en de toetsenist en verder zijn er nog een bassist, een drummer en twee achtergrondzangeressen. Alles wordt altijd 100% live gespeeld en gezongen. Alle leden van de band hebben een opleiding aan het conservatorium genoten en zijn professionele artiesten. In Tsjechië en omliggende landen komt de band veelvuldig op radio en tv. De laatste jaren is de band erg populair geworden in de Scandinavische landen en dat is zeer bijzonder omdat de originele Abba uit Zweden komt. De band treedt ook ieder jaar enkele malen op in de muziekstad van Nederland, Volendam en heeft inmiddels een hele schare fans in ons land en in andere landen in Europa. Abbacz is één van de allerbeste Abba-revivals in de wereld.

bruinh, Franky, kuurgast en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Nou dat is bij mij om de hoek.

bruinh, Pelhřimov, kuurgast en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. kuurgast

kuurgast Donateur

Vrijdag 27 januari van 20:15 tot 22:30uur Abba CZ in Theater De Klinker in Winschoten voor slechts een tientje.
    Kaarten via indeklinker.nl/theater.

11 mei staat op de concertagenda van Abba CZ het jaarlijkse optreden in Volendam, maar dat is nog niet te vinden op internet of misschien al uitverkocht.

bruinh en Pelhřimov vinden dit leuk.
  4. Franky

Franky Donateur

Je bedoelt uiteraard 25 januari neem ik aan:ja:

kuurgast vindt dit leuk.
  5. kuurgast

kuurgast Donateur

Klopt Franky het is vrijdag 25 januari , voutje van mij. :bloos2:

Deel deze pagina