Aannemer gezocht in het reuzengebergte

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Mij vraag is weet een van jullie in de buurt van het reuzengebergte een goed bouwbedrijf ?
Het liefst wel een die duits of nederlands spreekt .
Ik wil n.a.l.een huis laten bouwen ,grond met bouwvergunning heb ik al .
 
Hallo Cleo,
Wij wonen nu 1 jaar in Tsjechie en hebben een volledige verbouwing (bijna) achter de rug, wij wonen in Javornik (vlakbij Trutnov) en hebben goede contacten met bouwbedrijven opgebouwd hier. Wij wonen hier met z'n 3-en, mijn zus en ik zijn Nederlands en mijn zwager is Tsjech. Wij zouden graag willen weten waar jouw huis gebouwd mag gaan worden, aangezien we misschien iets voor je kunnen betekenen, kijk even op onze website www.vysnenydum.com of stuur een mailtje.
 
ik kan je ook aan contact gegevens helpen van iemand die mij goed heeft geholpen in cz. ik hoor wel
 
Uh, ik ken ook enkele, nederlands sprekende, bouwondernemers die minder aangenaam zijn om mee te werken. Het blijft opletten geblazen. Vooral in het Reuzengebergte schieten de bouw-bedrijfjes van Nederlandsers (en duitsers) uit de grond. Helaas is niet iedereen zo bekwaam als ze zeggen en lijken.
 
Hoi Alberto
Als je een goede bouwondernemer in het reuzengebergte weet hou ik me aan bevolen
Ik heb meerdere keren toen ik in Tsjechie was naar je toe gereden om je pension te bekijken maar trof je jammer nooit daar
Het is erg leuk geworden ik weet hoe het was ,ook ik ben met dat object bezig geweest .
Mijn comlpimenten het ziet er gezellig uit en wens je veel succes ,en hoop dat je deze winter goede zaken doet
 
Bovenaan