10 november 2007: Tweede forummeeting in Apeldoorn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie komen er naar de meeting?


  • Totaal aantal stemmers
    87
Ja stop maar weer dames (en heer), ik wordt hier stront verlegen van!! :bloos2:


(Maar Jan vond het leuk wat je zei hoor Maria!!!!)
 
Wie ik ook zo'n lief stel vond waren Doety en Tabe (ik noemde je trouwens Tabeeee, mn excuses). Toen ik Tabe zag zag ik de foto weer voor me van Tabe in het zwembad met een sigaar in zn mond, geweldig.
 
Ik had het genoegen om Tabe en Doety al in de zomer te mogen ontmoeten en ze zijn geweldig, heel erg gastvrij, maar dat weet Loek nog beter dan wij, en wat denk je van Sanne, echt 'n geweldige meid.Daar kun je dus echt heel trots op zijn, zo'n dochter.
 
Ach het niet bezoeken van de meeting blijkt dus ook voordelen te hebben.:kiekeboe: :stom!: :confused:
Voor mij zou Corrie nog steeds natuurfrfreak in bloemetjes jurk met geitenwollen sokken. kunnen zijn en :lache: Sas een heks op een bezemsteel.:lache:


Hoe zo vooroordelen.:tomaat: :au: :au: :tomaat:


Maar serieus:
Ik vond het heel jammer dat ik er niet bij was.:snik: :snik: :snik: :snik:
 
Dat kan ik me heel goed voorstellen Hilde!!! :)
Ik had het ook niet graag willen missen, alleen al door al die mensen te laten zien dat je in de natuur geïnteresserd kan zijn zonder geitenwollen sokken!!! :lache: :lmfao: :deuk: ;)
 
Mag ik nog even zeggen dat ik het heel leuk vond om jullie in het echt gezien te hebben. Helaas heb ik een groot aantal mensen niet gesproken, maar 't was ook zo druk! Volgende keer stel ik wel een spreekuur in. :D
 
Ik wil ook nogmaals benadrukken dat ik het leuk vond om diverse mensen in persoon te zien. Allemaal leuke mensen en de hele avond geen wanklank. Dat wil toch wel wat zeggen met zoveel mensen die elkaar alleen kennen via het Tsjechische Forum.
Ik kijk al uit naar de volgende meeting.:zwaai:
 

Maria

Geroyeerd Lid
dan zijn je dagen dus geteld...heb je je schulden afbetaald?

pepo schreef:
Dames en heren, naast een algemeen Forum-spreekuur kan onze Punk ook een zangles geven.
volgens mij blaast hij gewoon rook in Parlies' gezicht.
 
Bovenaan