1 regel vertalen.

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hallo, wie kan mij helpen, ik kreeg een mailtje uit Tsjechie, hoe en waarom weet ik nu nog niet.
Er stond het volgende:
onderwerp: Automatická odpov?? v nep?ítomnosti: Your letter
en
Od 2.8. do 16.8. jsem mimo kancelá?. Hezký den M. Abrahamová

Meer stond er niet.
Alvast bedankt
ahum.gif
 
Automatisch antwoord in afwezigheid
Behalve van 2-8 tot 16-8 ben ik op kantoor,

mooie/prettige dag

M Abrahamova


Ik hoop, dat ik het goed vertaald heb.

Zat er een bijlage bij? Ik zou het dan niet openen. Virussen verpakken ze tegenwoordig in alle soorten email.
Meestal krijg ik iets van: ,,here is the file I promised you" terwijl ik de afzender helemaal niet ken.
tongue.gif
 
Hoi Ruolf, bedankt.
Ik heb alleen geen idee waarom ik dat mailtje krijg, ik heb begin juni wel 2 x een mailtje gestuurd naar een hotel in Praag voor een citymap. Beetje late reactie dan.
shocked.gif
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Dit is gewoon een standaard afwezigheidsmailtje, waarschijnlijk gestuurd naar alle personen in het adresboekje
smile.gif


"Od 2.8. do 16.8. jsem mimo kanceláre" = tussen 2.8. en 16.8. ben ik buiten kantoor
wink.gif


Soms krijg ook ook dit soort mailtjes, terwijl ik nog nooit contact heb gehad met de afzender
grin.gif
 
Ook lol met automatische ontvangstbevestigingen
grin.gif


Toen ik bij een touroperator werkte, kregen we een email van iemand met een vraag. Automatisch kreeg hij van ons een ontvangstbevestiging: ,, bedankt voor uw email. Binnenkort zal een van onze medewerkers..."

Wat was het geval? Deze persoon stuurde de email vanaf zijn werk. En ook dit bedrijf verstuurde ontvangstbevestingen bij ontvangst van email.

Dus de hele dag kregen wij elkaars automatische ontvangstbevestigingen
grin.gif


Zowel bij ons bedrijf als bij dat andere bedrijf wist niemand hoe je dat kon stopzetten.
 
Bovenaan