´Zomaar´een dag in Tsjechie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dr. Sickesz!
Ik ben werkelijk verbijsterd Jan.
Ik ben ook een rugpatient en via via kwam ik bij een arts die haar methode ook doet.
Ga eens even googlen mensen en je schrikt je rot.
Ik ben ver weggebleven van die methodes.
Maar ieder het zijne.
Succes met je rug en als je wilt wten hoe ik weer als een jonge vent door het leven gaat volg je de methode van Kukel.

Groet
 
Akkelien en Jan van harte beterschap. Hopelijk gaat het al een stuk beter als het hoogseizoen begint.
 
Akkelien en Jan, allebei het beste gewenst en ik hoop dat jullie voor zover mogelijk snel weer de oude zullen zijn.

Groeten uit Nunspeet
 
Hoe is het bij jullie?

Kunnen jullie het redden samen?


En inmiddels is Jorik ook thuis, dus met z'n drieën gaan we het zeker redden.
Vanmorgen alweer wezen fitnessen, de oefeningen die ik met 1 hand kan en fietsen en steppen, want het is zonde om alle conditie nu weer te verliezen.
Natuurlijk iedereen bedankt voor het meeleven......en we houden jullie op de hoogte.
 
Alle slechte dingen moeten ook altijd samen komen hé!!
Ook ik wens jullie alle goeds en beterschap toe.
 
Alle slechte dingen .........
Nou, slecht is het niet, maar alleen op dit moment gewoon lastig. Je wilt ( en moet) nog zoveel in de tuin en opruimen enzo en dan baal je gewoon dat dat even anders gaat, maar het komt goed!!! Het is prachtig weer en ik probeer te helpen waar ik kan.
Met Jan gaat het al een stuk beter met zijn rug, dus dat is heel fijn.
We blijven positief en wat niet af komt, ach.........
 
even op het forum ....en met de neus in de ....plas

Hallo Jan en Akkelien,

Wat een pech!
Veel sterkte!

Had in Zeist al naar jullie bus uitgekeken, maar dat kan dus nog wel even duren.....

groeten,

Ria en Loek
 
Jeetje, jongens. Wat een gedoe allemaal. Gelukkig lees ik dat de weg naar boven weer gevonden is.

Jan en Akkelien geniet ook een beetje en beterschap en tot een volgend bezoek.

Ruud, Esther, Beb en Lia
 
Hoe is het nu met de gast vrouw?

:afwachten:

Nou, Hendrikus, met de gastvrouw gaat het prima. Het armpje kan nog niet alles, maar we klagen niet!!! Het is schitterend weer en vanavond gaan we met ruim 30 man/vrouw/kind/hond de wedstrijd kijken en we gaan ervoor:yess:
 
Nou, Hendrikus, met de gastvrouw gaat het prima. Het armpje kan nog niet alles, maar we klagen niet!!! Het is schitterend weer en vanavond gaan we met ruim 30 man/vrouw/kind/hond de wedstrijd kijken en we gaan ervoor:yess:


Ik zag dat het 33 graden is bij jullie, drinken jullie wel genoeg?

Oranje kan alle steun gebruiken vanavond.
Helemaal leuk zal het worden als je ook allen meezingt als onze jongens het volkslied zingen.

Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.

Veel plezier en de groeten aan allen.


http://www.youtube.com/watch?v=DLyl5A3v0u0&NR=1
 
En nu een sfeer van, doe er nog maar één in Akkelien.

Ik wil het verdriet graag verdrinken.

Jammer, maar onze jongens zijn toch wel toppertjes hoor.

Er kan er maar één de winnaar worden.
 
Bovenaan