Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie zegt dat de herfst een depressief seizoen is?
Sandra

Wie zegt dat de herfst een depressief seizoen is?

Ik kan hier persoonlijk geen genoeg van krijgen. Een ieder die ooit in het najaar in Tsjechie is geweest zal begrijpen wat ik bedoel.
Inderdaad Sandra, ik ben het helemaal met je eens. Ik heb ook genoten van de natuur de afgelopen week, prachtige kleuren, koude stille ochtenden en warme middagen vol zon. Maar eigenlijk is er in elk seizoen wel iets moois om van te genieten qua natuur.
 
Nee hoor, helemaal geen depressief seizoen, je moet het alleen willen zien! En niet te kouwelijk zijn.... want ik heb verleden week in Valasske Mezirici toch wel een beste verkoudheid opgelopen tijdens zo'n koude ochtend ;)
 
Inderdaad, weet precies wat je bedoeld, we zijn in oktober naar Tsjechi geweest.. Als je in Sumava de grens over komt wordt je al helemaal vrolijk van al die kleurtjes !! En zelfs toeristische stadjes als Ceske Krumlov zijn dan zeker het bezoeken waard (zie ook fotos elders op dit fotoalbum), en helemaal niet zo druk als s zomers !!
Als het even mogelijk is zou ik elk jaar wel in de herfst een weekje naar Tsjechi willen !
 
@Tatrafan > Wij hadden in oktober in Ceske Budjovice een temperatuur van 21 graden !!! (zelfs 27 in de zon uit de wind...).

Dus zelfs al ben je kouwelijk, dan kan je nog genieten in een herfstachtig Tsjechi ! :)
 

Media-informatie

Categorie
Noord Moravië
Geplaatst door
Sandra
Plaatsingsdatum
Aantal malen bekeken
1.038
Aantal reacties
4
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 beoordelingen

Deel deze media

Bovenaan