Nederlandse tv in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Als je de website van canal digitaal leest, adviseren zij voor mensen die in het buitenland wonen de HD startersset aan. Dit doen ze alleen als het ook is toegestaan.
Voor andere dingen in het buitenland bestellen oid stuiten wij altijd op het probleem van de postcode. Daar lopen de invulformulieren altijd op vast.
 

Pelhřimov

Donateur
Of de "commerciële zenders" ook werken weet hij niet omdat hij daar nooit naar kijkt.
Er schijnen meer van dit soort verbindingen te zijn.
Voor Belgische tv moet je dit doen via een Belgische vpn aanbieder.
 

Vodnik

† In Memoriam
Als je de website van canal digitaal leest, adviseren zij voor mensen die in het buitenland wonen de HD startersset aan.....................................


Even opnieuw lezen Jan, dat staat er niet! Er staat dat je in (west!) europa je favoriete programma's niet hoeft te missen met een starter set (dat kan overigens met alle sets!!)
Er staat een info nummer bij, 0900 .... wat je dus niet vanuit het buitenland kan bellen!

Ik heb overigens geprobeerd het contract dat ik heb (via familie in NL) op m'n eigen adres in Praag te krijgen, dat deden ze dus niet, alleen een NL adres is mogelijk werd me duidelijk gemeld.
 
Ik heb ook al 6 jaar Canal Digital. Eerst woonde ik in Nederland, dus heb de schotel e.d. met de auto meegenomen. Ik laat de afschrijving 1x per jaar automatisch doen, dus heb verder geen Nederlands adres meer nodig lijkt me. Ik betaal rond de 80 euro per jaar, maar heb daarvoor wel alle Nederlandse zenders, 4 Tsjechische en heel veel andere. Ik heb bijna alle regionale Nederlandse zenders, behalve helaas AT-5. Ik kan het abonnement uiteraard uitbreiden, maar voor mij is dit meer dan zat. De kwaliteit is prima, mits je je schotel wel perfect op de milimeter af instaleert. Na een fikse windbui kan er weleens een rood vierkantje in beeld komen, dat betekent dat de schotel een heel klein stukje verschoven moet worden om de beste beeldkwaliteit te houden.
 
Bovenaan