Horeca Uit eten in Vrchlabi e.o.

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Nu wilde we vorige week gaan eten bij Drevenka en wat denk je...
geen kok ! pas in het winterseizoen!!
We zijn wel weer bij het golfrestaurant geweest het is net of je daar in de huiskamer zit lekker gegeten.
Met het bestellen vroegen wij of er misschien ook goulash was helaas niet maar ze wilde het graag voor ons maken. Wij vrijdag op naar de goulash we waren met 9 mensen enkele wilde graag puree andere gekookte aardappels dus wij hopen dat we het goed uitgelegd hadden en inderdaad er was puree en gekookte aardappels.
We hebben allemaal heerlijk gegeten:top:
 
Wij zaten gisteren te eten bij de hospoda in Procesne en toen reden er wel een aantal brandweerwagens langs. Vanochtend reden we wel langs Drevenka, maar toen is ons niets opgevallen. Als er brand is geweest dan staat het pand er dus in ieder geval nog. Of het moet vandaag zijn geweest, maar dan zouden we ongetwijfeld iets hebben gehoord.
 
en niemand heeft het over restaurace U Soudku in Rudnik Arnultovice, 14 km vanaf Vrchlabi , vlakbij Hostinne. een geweldig restaurant. En de prijzen zijn er ook prima. Hoofdgerechten vanaf ca. 100 kronen.
 
nou dan is dat blijkbaar aan mijn aandacht ontsnapt.

Ik heb het even opgezocht en inderdaad komt U soudku meerdere keren ter sprake maar dan onder een ander onderwerp. Dus vandaar dat ik het niet zag.
 

kuurgast

Donateur
De website is u-soudku.cz van Restaurace U soudku adres Arnultovice 68 , Rudník 543 72
De Jídelní lístek/menulijst is in CZ+DE ,alleen staan de sauzen en desserts in DE bij nápojový lístek/drankenlijst.
ps Tabe vond de biefstuk daar heerlijk.
 
Kijk, ik heb de foto's gevonden.
Eerst dan maar de kostelijke knoflooksoep:

watermark.php


watermark.php


Ik eet daar graag gelijk uit de pan, en het mag daar ook nog.

Rudník-Arnultovice , Reat u soudku

we bestellen Nr. 239 holzknechtsteak senf meerrettich steAK van zweinkamm mit gerostetem speck zwiebel und paprika auf de panne voor 130 kronen

watermark.php


Maar dit is ook heel lekker.
Rudník-Arnultovice, REAT u soudku

Nr. 240 pikantes sweinefleisch aus jamaika fein sub und pikant
Gegrilsde cotelett mit chili bunter Pfeffer oranje orangesaft 128 kronen
Conclusion is Gewoon zoals Het Hoort: Kostelijk.

En alles afblussen met bier, en ik moet al weer kiezen, wat een keuze hebben ze hier, en niet alleen in eten maar ook nog in bier.

watermark.php


Het restaurant is een aanrader.

watermark.php


Bij redelijk weer lekker buiten op het terras eten.

Het is schuin tegen over dit mooie huis.

watermark.php
 
Restaurant Drevenka had vorige zomer een jong stel die de boel pachtte, maar helaas stopten ze ermee. De afgelopen maanden was er een nieuwe beheerder, maar opeens stonden gisteren de nieuwe 'eigenaren' bij ons op de stoep met een menukaart om te vragen of wij dat wilden vertalen in het Nederlands. Dezelfde avond hebben we er gegeten en het was kwalitatief prima in orde. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Zelf zijn wij niet zo'n voorstander van een Nederlandse menukaart in Tsjechië, maar het is wel gemakkelijk en voor de liefhebbers is er natuurlijk altijd ook nog de Tsjechische kaart.
 
Dat is een goede eerste stap van het restaurant, de buurt er bij betrekken.
En voor de camping en pension gasten een heel groot pluspunt, je kunt er wandelend naar toe.
En als je er behoefte aan hebt waggelend terug.
Het is maar een klein stukje lopen .
En een gezellige Tsjechische uitstraling van het interieur , daar val ik dan weer op.
Jan hebben ze het menu 300 g ook weer opgenomen in de menu kaart?
 
Bovenaan