Tsjechië houdt Eurovisie Songfestival voor gezien

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Macek

Geroyeerd Lid
Of Corry Brokken in de 50er jaren met "heel de wereld" , dit werd door ons aangevuld met "mijn zak opblazen"!
 

char

† In Memoriam
Dus,.. als ik het goed begrijp,... heeft Corry Brokken de basis gelegd voor jouw verdere kijk op deze wereld??... :lmfao:..

Char.
 
Stoppen met deelname aan Eurovisie songfestival

AMSTERDAM - De meerderheid van de Nederlandse bevolking heeft het gehad met het Eurovisie Songfestival.

Maar liefst 86 % van de ondervraagde Nederlanders vindt dat de Publieke Omroep moet stoppen met het Songfestival. Dit blijkt uit een onderzoek van Intomart GfK in opdracht van het RTL 4-programma 'Wat Vindt Nederland'?.

Verschillende landen, waaronder Hongarije en Tsjechië, hebben zich al teruggetrokken. Afgelopen jaar kwamen 'onze' Toppers niet verder dan de halve finale, en eindigden op de 17e plek. Er deden 18 acts mee in die halve finale...

www.telegraaf.nl
31 oktober 2009
 

kuurgast

Donateur
Ondanks dat Tsjechië dit jaar niet meedoet aan het songfestival is er een klein Tsjechisch tintje ,
want de zangeressen van Slowakije hebben in 2008 meegedaan als achtergrondzangeressen van de Tsjechische Tereza Kerndlová.
Bron:bndestem.nl met handig kaartje.
 

char

† In Memoriam
Ik heb het hele topic nog even doorgelezen...en ik lig in een deuk van het lachen!!..

Wie had gedacht waar dat Songfestival uiteindelijk toch nog goed voor is!!...:lmfao:

Char.



Oh!!... en Macek krijgt van mij 12 punten!!..
 
Bovenaan