Oproep statutenwijziging SRO's voor 30 juni 2014

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Aangezien er sinds 1 januari 2014 veel gewijzigd is in de Tsjechische Handelswet, zijn alle SRO's (en andere ondernemingsvormen) met een standaardbrief (per post of via de verplichte datapostbus) opgeroepen om hun statuten voor 30-6-2014 te wijzigen. Na deze datum kunnen er (in theorie) sancties opgelegd worden.

Gelukkig is het vaak niet nodig de dure gang naar de notaris te maken! Er bestaat, bij ongewijzigde situatie van uw SRO, ook een gemakkelijker manier om een en ander te wijzigen en bij het handelsregister in te dienen.

Lees hierover meer op mijn pagina over de wijzigingen per 2014 in de statuten van een SRO.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boya
Radka,heb net twee sro 's overgenomen ,graag zou ik van je vernemen waar ik je kan vinden, hoe ik met je in contact kan komen, alles is 1000 keer gekonteoleert door mijn bank ( volksbank cheb) maar zou me graag een keertje met je een gesprek hebben! Heb er 3,7 miljoen euro voor neer gelegd,en dan wil je het graag goe hebben
 

char

† In Memoriam
Radka,heb net twee sro 's overgenomen ,graag zou ik van je vernemen waar ik je kan vinden, hoe ik met je in contact kan komen, alles is 1000 keer gekonteoleert door mijn bank ( volksbank cheb) maar zou me graag een keertje met je een gesprek hebben! Heb er 3,7 miljoen euro voor neer gelegd,en dan wil je het graag goe hebben

Daar zaten toch wel 2 huizen of panden bij, mag ik hopen??

Char.
 
Bovenaan