Fiets kopen in omgeving Nova Paka (tweedehands)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste forrumleden!
Weet hier iemand misschien waar tweedehandse fietsen te koop zijn in de omgeving van Nova paka, liefst zo dicht mogelijk het dorpje Borovnice u Stare Paka? En wat ze ongeveer kunnen kosten?
Het gaat zowel over gewone fietsen als mountenbikes.
Alvast dank voor de reacties!
 
Dag buurman,

Ik heb pas een paar goede tweedehands fietsen uit Nederland meegenomen voor Tsjechische kennissen. En ook voor onszelf hebben we fietsen meegenomen. Mijn vriendin heeft in Nederland een fietsenwinkel met veel goede tweedehandsfietsen. Helaas hebben we de komende reizen geen aanhanger bij ons, anders had ik ze graag voor je meegenomen.

In Nová Paka zit ook een fietsenwinkel, als je de stad in komt rijden direkt links, net voor de 1e rotonde.

Groeten, Annet
 
Wij kopen ook onze fietsen in NL. Betere kwaliteit en betere prijs in vergelijking met CZ fietsen. Oh ja, "gewone" fietsen zie je bijna niet in Tsjechie. Bijna iedereen rijdt op een MB.
 
Ik heb pas een paar goede tweedehands fietsen uit Nederland meegenomen voor Tsjechische kennissen. En ook voor onszelf hebben we fietsen meegenomen.
.....
In Nová Paka zit ook een fietsenwinkel, als je de stad in komt rijden direkt links, net voor de 1e rotonde.
Annet, bedankt voor uw tip!
Allemaal heel erg bedankt voor jullie adviezen/adressen
We zoeken naar 2-3 tweedehandse fietsen voor rond 50 eur per fiets om za dan in Tsjechie achter te laten. (voor ons zelf en voor onze gasten). Handig om naar de buurtsuper te fietsen bijvoorbeeld...vooral geen dure/nieuwe fietsen.
Ik dacht ook net om gewoon vanuit NL fietsen mee te nemen, heb ook even gekeken op marktplaats, denk ook dat dit misschien de beste optie is.
Maar heeft iemand nog een tip dan hoor ik het graag!
 
Bovenaan