Duiken in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Duikbuddy gezocht

De eerste twee weken van juli 2008 zijn wij in de buurt van Liberec. Is er iemand onder de forumbezoekers die in dezelfde periode net als ik de wens heeft om te duiken in een oude steengroeve, geen duikbuddy voor handen heeft en niet voor niets zijn duikspullen meezeult.
 
Ik heb 2 duikbrevetten, en wil graag een keer duiken in tsjechie. Maar ik weet nu nog niet of ik in die periode daar ben. We zijn bezig met een huis kopen, dus hopelijk wel :-)
Als ik tegen die tijd daar ben zal ik laten weten
 
Wij zijn vanaf 10 juli 2011 voor een klein maandje in Tsjechië, omgeving Lipnomeer. Weet iemand de weg in Tsjechië om te duiken, en is er een duiker misschien wel in die tijd in die omgeving?
Een Nederlandstalige buddy is wel zo prettig.
 
Wij zijn vorig jaar in Lipno geweest, ook duikspullen mee, maar het is 1 zwart gat. Misschien op een anders tijdstip van het jaar, maar toen wij er waren niet(zomervakantie)
 

kuurgast

Donateur
Horní Cerekev - zatopený lom/overstroomde steengroeve.

Er staat een voorziening van de duikclub die bemand is van april tot oktober op zaterdag en zondag, tijdens de zomervakantie ook op weekdagen.
Voor 100 Kč per persoon mag je hele dag duiken en auto parkeren. Dit geld wordt gebruikt voor onderhoud aan clubgebouw en omgeving.
Mogelijkheid om -via telefonische reservering- flessen te huren of bij te vullen.
Zie cerekev.cst.cz/poskytovane_sluzby.
 
Bovenaan