Bingo in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

kuurgast

Donateur
Weet iemand of er in Tsjechië ook bingo gespeeld wordt?
We zitten nu in een kuuroord (Třeboň) en iemand wil een bingoavond organiseren onder voorwaarde dat wij de kaarten regelen. Volgens hem lukt ons dat niet. Dat laten we niet op ons zitten.:stout:
Vandaar mijn vraag en zo ja, waar kan ik bingokaarten kopen? Zondag ga ik naar Chesky Budovice dan zou het mooi zijn als ik ze daar kan kopen.

bvd Kuurgast.
 
Dat klopt, maar Lakida zei: Ik heb nooit Bingo gespeeld in Tsjechie en heb er ook niemand over gehoord..

en ik heb op haar bericht gereageerd .. waarschijnlijk in verkeerd manier.. :/
 

kuurgast

Donateur
Dank voor jullie snelle reactie's.:danku:Gorrit hier heb ik wat aan nu nog een pc met printer zoeken.
Hier in het hotel is wel gratis internet maar geen printer.

Kuurgast.
 
Ik zou liever een internet cafe proberen... Betere kans om een printer te vinden. Geloof me, het technische niveau van onze bibliotheeken staat niet te hoog :(. In bijna elke grotere stad staat tenminste een internet cafe
 

pepo

† In Memoriam
Je kunt ook naar een plaatselijke PrintShop gaan met een USB stick met de (bewerkte) MS word file.
Als je geen Tsjechisch spreekt, dan zeg je of laat je een papiertje zien:

Prosim, muzete mi vytisknout ..... krat soubor BINGO.DOC na format A4?
Aub, wilt u voor mij het bestand BINGO.DOC ..... maal in A4 formaat drukken?

Bingo.doc mag natuurlijk ook anders heten. De kosten zullen wel meevallen, denk ik.
Kom gerust met vragen. Ik ben zelf geen bingo-speler, weet er niets van.
 

char

† In Memoriam
Ik vind deze vraag wel DE grap van het jaar!!!..

EN?... hebben jullie wel de Bingo-balletjes??... Of moeten die ook uitgeprint worden??... om er vervolgens ronde propjes van te maken....

Ik heb in maanden niet meer zo hard gelachen!!...

Bedankt!!!...

Char.
 

kuurgast

Donateur
Nou Char wat dacht je van creatief met pivodoppen?In de eetzaal genoeg te krijgen.:cheers:
De doppen met nummertjes erin zou hij zelf regelen als wij de kaarten maar hebben.Dat laten we niet op ons zitten hij zal nummertjes maken tot ie scheel ziet.:dans:

Gegroet Kuurgast.
 
Bovenaan