Zwemmeertje met zandstrandje

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een mooi zwemmeertje met een zandstrandje in een bergachtig gebied met veeel bos.
In tjechie wie weet er tips voor mij?

B.v.D Groeten angela
 

Tabe

† In Memoriam
Ik weet niet of dit je eerste bezoek/vakantie gaat worden in Tsjechie, en of je met kinderen gaat kamperen. Ik vermoed van wel.

Als de kinderen niet al te groot zijn, bijvoorbeeld tussen de 4 en 12/14 jaar, dan is de camping Nova Rybnik bij Nepomuk een aanrader. Het ligt een kilometer of 50 vanaf de Duitse grens, in de bossen en aan een meertje. Het heeft een klein zandstrandje en de voorzieningen zijn redelijk. Plzen en Praag zijn redelijk snel te bereiken.
 
Kijk eens op de site van camping Vidlak.
www.campingvidlak.cz

zwemmeertje aanwezig direct aan de camping
niet echt strand,maar gras
bos direct vanaf de camping
bergachtig. Wel hellingen,maar geen `echte `bergen.

Onze ervaringen zijn goed:top:
:zwaai:Hilde
 
Eenvoudige camping in heel mooi gebied., is camping Nedamov. Er is een zand strandje en een meertje. Nedamov ligt 10 km vanaf Doksy. Onze kinderen vonden het er altijd heel fijn. Het meertje in in het midden wel diep.
Groeten van Minie.
 
Inderdaad, Machovo Jezero bij Doksy!! Schitterend meer met stranden, watersport, speeltuinen en voor de "bergen" ga je Kokorinsko in een schitterend natuurgebied vol met zandstenen formaties. Echt een aanrader. Op mijn website staat diverse informatie over dit gebied en over de meren die er zijn. Onder mijn profiel vind je die wel.

Succes met je zoektocht en beslissing, want er is genoeg moois in Tsjechië.

Groeten Bertus
 
Bovenaan