Zwembad in Hluboká nad Vltavou?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

wie kent het plaatsje, of nog liever het zwembad in Hluboká nad Vltavou? Wij zitten in de buurt van Horni Plana en dit is vlgs. routenet het enige zwembad wat minder dan 1 uur rijden is. iemand ervaring of nog een beter alternatief? uitgezonderd het lipnomeer zelf natuurlijk, want daar vermaken we ons zeker, als het goed weer blijft.
 
moi,

ook al een beetje aan het zoeken geweest naar een zwembad in de omgeving , maar nog niets gevonden
confused.gif
alleen bij landal lipno , daar kun je volgens mij wel zwemmen in het binnenbad
 
Hoi, wij zijn 3 jaar geleden in dit zwembad geweest. Ik vroeg nu aan de kids of ze het zich nog herinnerden en ja hoor ze wisten het zo weer. Het is een leuk zwembad met keurige gazons eromheen met parasols. Een apart bad voor de kleintjes en bij het grote bad staan glijbanen
 
allemall hartstikke bedankt, ik had inderdaad ook op internet gekeken, maar kon er geen fotos bij vinden, vandaar mijn vraag of het een redelijk leuk bad was.we gaan er vast een kijkje nemen, en dan horen jullie het wel.

groetjes danielle
bye.gif
bye.gif
 
ja dat weet ik heel goed!maar naam van de stadt of dorp kan je niet vertalen.dat is een keer zo en zo moet dat ook blijven.
 
Zijn dat allemaal, buiten baden, waar ook een glijbaantje ofzo bij is, het hoeft niet luxe te zijn, maar wel leuk, en gezellig. Hoewel als ik de weersvoorspellingen zie dan zal het marino lipno worden en hooguit 1 keer buiten en dan kiezen we denk ik voor het lipnomeer, we houden hoooooooooooop
 
zozo Lise je bent wel in 1 keer hoopvol, ik heb gisteren iets anders gehoord van jou, maar hier volgt de voorspelling van het weer voor de aankomende week.
Zaterdag 22 met kans op een bui
Zondag 25 met lichte bewolking
Maandag 26 met een kleine kans op een bui
Dinsdag 28 zonnig
Woensdag 30 zonnig
Donderdag 32 broeierig met kan op een harde klap
Vrijdag 24 zonnig
Zaterdag 27 zonnig

Dus loat goan en geniet ervan
Groeten van Piet {kipje} Paulusma
 
he miehiepie, bedankt he, kzal aan je denken, als we inderdaad op het zwembad zijn, je hoort het over een week.
 
Bovenaan