Zomervakantie 2020: Ostruzno (vlak bij Jicin)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Eus en ik gaan deze zomer eindelijk weer eens naar Tsjechië. :wow:
Het is alweer een aantal jaren geleden, dus ik kijk er enorm naar uit! We hebben dit huis voor drie weken gehuurd in juli/augustus. Is in het dorpje Ostruzno, ongeveer 10 minuten van Jicin. De omgeving kennen we al een beetje van eerdere vakanties (maar dat is alweer zo'n 15 jaar geleden), dus we weten hoe mooi het daar is.
Als het zover is, komen de foto's en verslagen vanzelf wel... schrijven.gif
 
Ik heb zojuist deze vakantie geannuleerd, want we hebben niet het idee dat de situatie op korte termijn veel beter gaat worden. Dit zijn niet de omstandigheden waarin we een leuke vakantie kunnen vieren. Dit jaar dus geen Tsjechië... Zo jammer, we hadden ons er zo op verheugd! :snotter:
 
Ik heb zojuist deze vakantie geannuleerd, want we hebben niet het idee dat de situatie op korte termijn veel beter gaat worden. Dit zijn niet de omstandigheden waarin we een leuke vakantie kunnen vieren. Dit jaar dus geen Tsjechië... Zo jammer, we hadden ons er zo op verheugd! :snotter:

Jammer Punk, want dan hadden we eens samen wat bier kunnen drinken. Wij wonen namelijk op 20 minuten rijden vanaf Jicin midden in het Paradijs. :cheers:
 
Hoi Punkenstein, goh wat leuk om ons huis hier voorbij te zien komen. En ik wist niet eens dat jullie bij ons gereserveerd hadden. Dat krijg je met die pseudoniemen he;)

Maar in de toekomst van harte welkom hoor!! Wie weet. Dan kun je alsnog kruipend naar Olivier toe.
En Olivier, zou je eens mij een bericht kunnen sturen? Wat leuk dat er iemand zo vlak in de buurt woont.
 
Ja, al die bijnamen kunnen aardig wat verwarring stichten, Bertus! Leuk dat je het forum weer met een bezoek vereert! :ja:
..... Dan kun je alsnog kruipend naar Olivier toe. .....
Nou uhhh.... de bedoeling was eigenlijk dat ik kruipend bij Olivier zou vertrekken. Ik weet namelijk niet zeker of Olivier het kan waarderen als ik gelijk al bij de eerste kennismaking kruipend bij hem aankom! Ik heb een reputatie hoog te houden, dat geef ik toe, maar laat ik me nou voor deze ene keer een beetje inhouden... :deuk:
 
Ja, dat leek mij wel beter! :fluit:
Deze gratis reclame voor Ostruzno kost je wel een percentage van de winst, dat begrijp je natuurlijk wel! Oftewel, deze reclame is (voor jou) niet gratis. :stout:
 
..... Ik weet namelijk niet zeker of Olivier het kan waarderen als ik gelijk al bij de eerste kennismaking kruipend bij hem aankom!
Heb ik geen problemen mee Punk, maar mijn vrouw kennende, stelt ze dat minder op prijs. Als ik eens per half jaar kruipend thuiskom slaap ik ook verplicht een paar dagen op de bank....:kwaad::kwaad:
En Olivier, zou je eens mij een bericht kunnen sturen? Wat leuk dat er iemand zo vlak in de buurt woont.
Ga ik doen!
 
Bovenaan