Zoek camping waar ik kan vissen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal

Wij vonden verleden jaar maar moeilijk geschikt viswater waarop mijn zoon op karper kan vissen
Weet iemand een grootwater in de buurt van een kleine camping waar we kunnen verblijven ??
(Via de zoekfunctie kom ik ook niet veel verder )


Alvast ebdankt

arie
 
Onze camping ligt op een eiland in de rivier de Blanice. In de Blanice zwemt veel karper. Hier kan gevist worden met een vergunning. We kunnen u de juiste adressen geven om de vergunning te kopen. Neem wel de Nederlandse visvergunning mee. Er is geen meer maar de Blanice loopt aan beide zijden van de camping.
 
Bedankt voor jullie reacties, wij idd op zoek of naar karperviswater rechtstreeks aan de camping lukt dat niet dan naar een groot meer oid waar karper inzit

Dus als iemand nog suggesties heeft , we hebben nog bijna 7 weken voor we weg gaan
 
karper vissen

Wij vonden verleden jaar maar moeilijk geschikt viswater waarop mijn zoon op karper kan vissen
Weet iemand een grootwater in de buurt van een kleine camping waar we kunnen verblijven ?
hallo Arie,

Kijk eens op campsever.cz dat is een kleine camping aan een karpermeer in de buurt van Trebon, erg leuke camping en er wordt daar veel op karpers gevist

gr. Richard
 
Zoek camping waar ik kan vliegvissen

Ben al enige tijd op zoek naar een camping gelegen AAN een rivier om te vliegvissen. Ben al op meerdere plaatsen geweest, maar wil nu omgeving Karlovy Vary. (plm. 100km).

Heb evt. voor ander plaatsen in Tsjechie nog wel suggesties,

Peter
 
Bovenaan