Zoek camping waar ik kan vissen

Topic in 'Kamperen' gestart door ariecitroen, 19-06-2007.

1. Hallo allemaal

Wij vonden verleden jaar maar moeilijk geschikt viswater waarop mijn zoon op karper kan vissen
    Weet iemand een grootwater in de buurt van een kleine camping waar we kunnen verblijven ??
    (Via de zoekfunctie kom ik ook niet veel verder )

Alvast ebdankt

arie

2. Hoi Arie,

Ik weet zo gauw geen camping, maar misschien dat je, als je dit topic eens doorleest, een idee hebt in welke streek je het beste een camping kan zoeken.

Succes! :)

3. Misschien is camping Osika iets voor jullie? Ligt in Nova Bystrice aan een heel groot meer, gelijknamend aan de camping! Wij hebben hier persoonlijk heel goede ervaring mee...

4. Maar kan je daar op karper vissen, Crool? Want daar gaat het om... :lezen:

5. op camping Roskoz kon je karpervissen - tegen betaling natuurlijk.
    daar staat achter op de camping een heel gedeelte vol met caravaans die de hengeltjes er voor hebben liggen.
    wie weet is dit iets

6. ida

ida

Onze camping ligt op een eiland in de rivier de Blanice. In de Blanice zwemt veel karper. Hier kan gevist worden met een vergunning. We kunnen u de juiste adressen geven om de vergunning te kopen. Neem wel de Nederlandse visvergunning mee. Er is geen meer maar de Blanice loopt aan beide zijden van de camping.

7. Bedankt voor jullie reacties, wij idd op zoek of naar karperviswater rechtstreeks aan de camping lukt dat niet dan naar een groot meer oid waar karper inzit

Dus als iemand nog suggesties heeft , we hebben nog bijna 7 weken voor we weg gaan

8. karper vissen

Je kan idd op Osika karper vissen

9. Camping Velky Vrestov aan het gelijknamige meer.
    Heb hier al menige karper uit het water zien komen.

10. Henricus

Henricus Geroyeerd Lid

Ik heb in Trebon menige karper zien vangen en getracht er eentje te proeven,het zijn mi geen lekkere vissen en hebben een droge zandsmaak met veel graten Eet smakelijk :)

11. karper vissen

hallo Arie,

Kijk eens op campsever.cz dat is een kleine camping aan een karpermeer in de buurt van Trebon, erg leuke camping en er wordt daar veel op karpers gevist

gr. Richard

12. Zoek camping waar ik kan vliegvissen

Ben al enige tijd op zoek naar een camping gelegen AAN een rivier om te vliegvissen. Ben al op meerdere plaatsen geweest, maar wil nu omgeving Karlovy Vary. (plm. 100km).

Heb evt. voor ander plaatsen in Tsjechie nog wel suggesties,

Peter

13. Misschien kan je in dit topic info vinden over vliegvissen. Succes! :)

14. In Mala Skala heb ik ook mensen zien vliegvissen (in de Jizera).

15. Maria

Maria Geroyeerd Lid

Volgens mij weet forumlid Jos van Zetten hier meer van, misschien kan je hem een PM sturen?

16. PM heb ik ontvangen en beantwoord.
    Maar helaas ben ik niet bekend in de omgeving van Karlovy Vary.

Ik heb op dit forum wel vaker uitleg gegeven over (vlieg)vissen en de bijbehorende vergunningen.

Een PM is altijd welkom.

Jos

Deel deze pagina