Horeca Zeer goed restaurant in Jiloviste(praag)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Goeiedag mensen,

ik wil jullie even een zeer goed restaurant aanraden om daar is te gaan ontbijten, luchen,brunchen of dineren als je in de buurt van praag bent want als je echt honger heb kan je daar heerlijk genieten van diverse pverheerlijke gerechten.. een dagje praag zonder dit restaurant te bezoeken is een niet geslaagde dag praag..;)

neem even een kijkje op zijn website het is echt een AANRADER!!!

http://www.podlesem.eu/
 
Jíloviště okres Praha-západ/distict Praag west ,ligt wel heel ver van Praag centrum vandaan.
Drankenlijst is.......


nouja wat je ver vind..?? als je met de auto bent ben je vanuit het centrum 10 a 15 minuten onderweg nouja als je dat al ver gaat noemen??;) wij rijden in 2 weken tijd(in de zomer) dat we daar zijn zo'n kleine 2 a 3000 km IN tsjechie dus ja voor mij is weinig ver:P;) en voor een goed restaurant met goed eten en drinken rij ik liever wat langer dan dat je slecht eten heb op de hoek;)

Dan zou het er ook wel aardig wat goedkoper zijn dan in het centrum!


je kan alles zo duur maken als je zelf wilt he;) maar ja het scheelt toch wel aanzienlijk met het centrum... maar ik eet net zo goed in het centrum uitgebreid want het blijft altijd voordeliger dan in in nederland;) maar het is ook een kennis van mij die dat restaurant daar heeft geopend dus ja ik kom er graag;)
 
........Ja ja, zelfs als ze je aangebrande aardappelen voorzetten zal je het dus nog steeds aanprijzen . . . .

haha nee hoor ook ik blijf dan weg.... maar het is een kennis van mij geworden doordat die eerst in mnisek pod brdy werkte bij alcapone daar was hij chef en daar was het eten zo goed dat we er ieder jaar als we in praag zaten elke dag heen gingen om te eten..anders had ik nooit geweten dat die ze eigen restaurant had gehad als het niet lekker te eten was;)
 
Bovenaan