Zacler

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Tibor

en in Zelený Mlýn (Groene Molen) http://www.arrakis-zacler.com in Prkenný Dul schijnt het erg goed eten te zijn, Goede kaart, netjes en niet te duur. MOcht je gaan laat je weten hoe het was??
Ik ben hier 19 februari wezen eten. Inderdaad een eenvoudig maar prima reastaurantje om even een hapje te gaan eten.

Bij nader inzien ga ik vanavond niet naar Sport in Zacler maar naar Restaurant Tibor
černý dul

Op aanraden van jullie site.....Clown

Gr.

Tom
 
Zacler rest.

Hallo,

Zacler, inderdaad Pension Sport(wisselend hangt van de kok af er zijn er twee de blonde slanke is de beste,
2. Bonaqua, op het plein t.o. Muzeum, prima resto,
3. Bobr. Chata U Krokonose, www.ukrakonose.cz Uitstekend
4 Koralec vlak bij Sport alleen weekend Prima
5. Kahan t.o Koralec simpele maar goede keuken

Die andere wil ik niet over praten ik lust/wil geen kebap.

Barend
 
wat te doen in omgeving zacler?

Wij gaan deze zomer voor het eerst naar tsjechie en hebben er veel zin in! We hebben een huisje gehuurd in Bobr-Zacler. Onze vraag: Wat is er allemaal te doen in de omgeving? Wat is leuk om met kinderen te gaan doen? We hebben twee jongens van 11 en 8 jaar.
 
Op 5 juli vieren ze Jan Husdag - groot feest!

Je kan met de kids naar de 3 rodelbanen in Pec pod Snezka, Harrachove en Splyndelrev Mlynn. Hebben ze ook een Monkeybaan. Erg leuk.
Dierentuin in Kralove.
 
Nou, dank je maar ik heb eerst goed gezocht voor ik de vraag hier heb uitgezet. Ik kwam er niet helemaal uit of het nou Reuzengebergte is of ergens anders. Ik begrijp het wel dat het voor de mensen die bekend zijn in mijn bijna mijn thuisland makkelijk is, en alle foefjes van het opzoeken kennen, maar voor mij is het nog even moeilijk.

Maar ik ga het weer proberen. Het spreekwoord zegt, zoek en gij zult vinden. Dat ga ik dan weer doen.

santisia
 
Amai, ik ben al heel de avond zoet geweest met deze topic die doorlinkte naar de site van Clowntje.

Wij gaan naar Prkenny Dul, daarom dat het woord Zacler mijn aandacht trok.

Ik heb me geamuseerd door alle aangehaalde interessante plaatsjes op te zoeken op Google Earth en ze ineens te markeren, ook handig dat je de afstand van het vakantiehuisje en de geschatte rijtijd kunt zien. Heb mijn kinderen al zot gemaakt met rodelbanen, gondelbanen, steppen en stoeltjesliften.:D

Onze vakantie gaat gewoon te kort zijn!:slik:
 
Wij zitten inderdaad ook altijd in het reuzengebergte en gaan vanuit javornik obec rudnik altijd dingen ondernemen. Vrienden van ons zitten in bernartice in de buurt van zacler.

Een hele fijne vakantie, ik weet zeker dat je je vermaken zult.

Nu heb ik ergens gelezen dat er een Kebab-tentje (restaurantje) in Zacler moet zijn, maar ik kan het niet meer vinden op dit forum. Kan iemand mij helpen? Ervaringen??:lekker:

Dit tentje zat op het plein in zacler bij de webcam maar schijnt er niet meer te zitten. Ervaringen hebben we zelf niet.

:clown:
 
Hoi Clowntje, ik ben net terug van 2 weken Zacler (Bobr) maar volgens mij zit hij er ook niet meer of hij moet onderdeel zijn van een bestaand restaurant:fluit: .
Volgens Barend was het er trouwens niet te vr.....:slik:
 
Volgende week naar Tsjechie naar Zacler (Bobr)

Volgende week vrijdag gaan we naar Zacler (Bobr). Heeft iemand nog leuke tips? We gaan met z'n 4e. 2 kinderen van 3 en 6 jaar en 2 volwassenen.

Groeten

Eric
 
eboone spit onze privewebsite maar eens door, wij hebben diverse dingen in het reuzengebergte gedaan en hebben in de zomer van 2006 bij vrienden in Bernartice (om de hoek van bobr) gezeten.
Vergeet niet ook even de restaurantjes te bekijken. er staan er diverse bij in de buurt van bobr.

hele fijne vakantie.

Wie weet komen we jullie in de buurt nog tegen want dan zijn wij ook nog in tsjechie.

:clown:
 
Bovenaan