Zacler

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Dit is de aankondiging en het programma voor vandaag:

Program dne lidových řemesel http://krkonossky.denik.cz/



Orientační harmonogram dne řemesel:
10.00 zahájení + dechová hudba
11.30 ZUŠ (pěvecké soubory Small Faces, Vox, Faces, 2xT Voices a Evžen Zomer)
13.15 romská skupina
14.00 Historikus - 1. část
14.45 Truvéři - Brouček
15.45 Historikus - 2. část
16.30 Michal Nesvatba
18.00 Beatles revival
20.00 Věra Špinarová
- skupina Stopangin

Voor de liefhebbers is er opnieuw de "Beatles revival".
 
:) Ahoj

Er staan in Bobr enkele particuliere huizen die de naam bungalow zouden kunnen dragen. Bobr is een buitenwijk van Zacler.
Heb je een website of foto. Ik ben namelijk in Zacler 1km van Bobr.
Ik wil eventueel wel even kijken. Wij gaan vaak eten in Bobr. Een heel goed restaurant.

Barend
 
Dat is leuk, Barend.

Het adres is Bobr 16 (???) De eigenaar schijnt ook Pension Milos te bezitten. De route is: In Zacler moet ik bij Keramtech linksaf en na het bord Bobr ( 300m) het 3e huis aan de rechterkant.

Het restaurant; is dat aan het eind van de weg in Bobr vlak voordat je Bobr weer uitrijdt? Ik ben de naam kwijt.

Groetejs Aad
 
In zacler, prkenny dul ligt bij de piste. Als je dan door zacler heen rijdt langs het "pleintje" rijd je naar boven en kun je rechtsaf naar de supermarkt, maar je moet rechtdoor, kom je nog langs een bank en dan is het stukje verder aan de rechterkant. Zit een stukje parallelweg naast. Heb geen idee hoe het heette, maar was echt goed.
 
Ja daar zit een klein restaurant,weet ook niet hoe het heet, en iets verder zit het "sporthotel"kun je ook goed eten!! Voor dat restaurant is een parkeerplaats. En bij perkny dull kun je goed eten--> zeleny Mlyn
 
sporthotel zijn we ook geweest inderdaad, maar had het gevoel dat de gehele plaatselijke bevolking daar net zat toen wij gingen eten. Was gewoon veel te druk en we werden toen in een klein achterkamertje gepropt met zn 14en, dus daar zijn we niet meer naar toe gegaan, maar het eten was wel goed. Waar ligt zeleny mlyn ? gaan we dat ook een keer uitproberen. En heb je nog meer tips over de omgeving en wat te doen allemaal?
 
Zeleny Mlyn ligt bij de skipiste, onder het bruggetje door.
En net voor het bruggetje staat een nieuw restaurant http://www.baba-jaga.cz/ ingang was/is(oktober) aan de achterkant omdat voorkant nog niet af was.
Voor als er sneeuw is(tuurlijk ligt er sneeuw:kind: ) zijn er genoeg pistes in de omgeving, perkny dull, jansk lazne pecz, mlade buky etc...geen sneeuw--> rodelbanen, ardspach, museum(zacler o.a), dieren tuin.....

We komen geregeld als we in zacler zijn in sporthotel,omdat we daar iemand kennen, das altijd wel even gesjelli..
 
aan jou heb ik tenminste wat hahahahaha......super, waar kunnen we de rodelbanen vinden. zijn vorig jaar op zoek geweest, maar konden niks vinden. waren met een grote groep en paar auto's aan het dwalen hihihi, je had ons moeten zien. Maar willen beter voorbereid gaan. Je bent ook een paar keer in zacler geweest las ik? Waar was dat als ik vragen mag? Wij zijn helemaal gek op tsjechie geworden, ik was het al, maar de hele groep is er nu ook gek op. (gelukkig)
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Elientje als je even de zoekfunctie gebruikt vind je allerlei info, ook over de rodelbanen in Pec pod snezkou, Spindleruv Mlyn, Harrachov. Denk er wel aan de plaatsen goed te spellen, anders vind je het niet :kind: (Bijv Prkenny Dul)
 
Ik heb wat restaurants in het reuzengebergte verzameld op mijn website...... met onze eigen ervaringen en foto's erbij (voor de liefhebber of nieuwsgierige onder ons :stout: )
Complimenten voor jullie site..... Sport te Zacler ben ik in september ook al eens wezen eten. Ik deel jullie mening.....

Wellicht vanavond weer even daarnaartoe, want verder is het in Zacler matig gesteld met eetgelegenheden.
 
Ik kreeg laatst 2 tips, er schijnt een heerlijk shoarma/kebab tentje in zacler te zitten, op het plein waar de webcam staat.

en in Zelený Mlýn (Groene Molen) http://www.arrakis-zacler.com in Prkenný Dul schijnt het erg goed eten te zijn, Goede kaart, netjes en niet te duur. MOcht je gaan laat je weten hoe het was??

Deze 2 zijn wij zelf nooit geweest maar werd aangeraden door iemand die zijn vakantiehuisje bij ons op de website gelinkt heeft.

:cheers:
 
Bovenaan