Worteldoek

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie weet waar je goedkoop worteldoek kunt kopen in het noorden van Tsjechië?
In de buurt van Jicín en omstreken.
Het gaat om een hele grote hoeveelheid.
Mocht iemand in Nederland een goedkoop adresje hebben, dan horen we dat ook graag.
 

dennuzzz

Donateur
Mss kijken bij castorama in polen, zag het op hen website niet staan.

JELENIA GÓRA: JANA PAWŁA II 11ADRES SKLEPU:

Jelenia Góra, Jana Pawła II 11, 58-506 Jelenia Góra
tel: 75 75 55 100

GODZINY OTWARCIA:

pon.-pt. 7.00-21.00; sobota: 7.00-20.00; niedziela: 9.00-19.00
Sklep jest zamknięty w dni świąteczne

Mijn ervaring is dat het een goedkope bouwmarkt is. (Castorama)
 
Worteldoek, meenemen uit Nederland, hier duur en veel slechte kwaliteit, in Genemuiden zit een mannetje waar je volle rollen kunt kopen voor weinig, zie je gelijk wat een winst daarop gemaakt word.
Geïnpregneerd hout, hardhout, neem ik allemaal mee uit Nederland, verf koop ik hier, prima kwaliteit van Akzo Nobel, gewoon verdunbaar met terpentine, die waterverf verkopen ze maar in Nederland, 30 € voor een potje verf, helemaal gek geworden.
 
Dag, Silvia, ja tuinieren is ook een kwestie van organiseren, daar maar in het wilde weg alles laten groeien is niet zo mijn ding, vaak zie je dan ook, dat bij mensen de interesse over gaat als het onkruid hen boven het hoofd groeit, dat zie je ook nog wel eens bij volkstuinen, wanneer je daar de blik over het geheel laat gaan, zie je nog wel eens een rommelige geheel.
Betekend wel, dat je bereid moet zijn te investeren, en omdat ik ook niet over oneindig diepe zakken beschik, moet ik zin een onzin, uit elkaar houden, en ieder voorjaar een plan maken, waar ik mijn geld in ga steken.
Wens je veel genoegen met de tuin, en wat onkruid betreft ; niet opgeven.
 
Haha, dank je wel Plantage Bohémien. Het eerste jaar dacht ik ook: waar zijn we in hemelsnaam aan begonnen.
3 weken zomervakantie was alleen maar onkruid en grassen verwijderen ondanks het worteldoek.
De plantjes en struiken zag je niet meer. We hadden er ook 3200 geplant en nog de nodige boompjes.
Inmiddels is het nog wel veel werk maar gelukkig niet zo erg als het eerste jaar.
Dit jaar zullen we vol verwachting afwachten hoe het er elke keer bij staat.
Het was ook in eerste instantie niet de bedoeling om het zo te doen. We hadden bedacht een mooie tuin met veldbloemen.
Het veld stond vol met bijna alleen kamille en hier een daar een klaproos en een paar zonnebloemen. Tja dat was niet wat ik voor ogen had. Maar we zijn nu blij met wat we hebben. Dus opgeven: zeker niet!
 
Bovenaan