Woonadres en permanent verblijf op recreatief object?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vodnik

† In Memoriam
....................Zou het geen idee wezen als ze de nummering om de zoveel tijd aangepast zou worden?.................:

Lijkt me een goed idee!;)
Elke vijf jaar? Dan woon ik nu op Janyrova 2 en over een paar jaar op nr 86 en weer wat later op nr 3.:lache:
:koelte:
 

Macek

Geroyeerd Lid
Nou ik woon in een Chata, het was een weekend/zomerverblijf van de vorige bewoners, maar ik heb het dusdanig laten verbouwen dat ik er permanent kan wonen. En over nummers gesproken, ik woon op nummer 101, tegenover mij is het nummer 1, naast me is het nummer 202 en beneden is het 84. Alles loopt hier door elkaar(kadaster!)en ook de enige straat hier heeft geen naam, maar als je ergens moet wezen moet je het vragen aan een bewoner of de postbode meneer Svoboda. Ook mijn buurman Picman (van 202)weet meestal wel waar wie woont maar vraag je bv. naar de familie Machek dan ben je de pineut want dat is een veel voorkomende naam hier in Trebihost een negorij van 390 inwoners.
Ik heb een wit nummerbordje met rode cijfers.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Hier dan het bordje.........nog even dit.............het plaatsen van deze foto duurde 18 minuten wat is er aan de hand?
 

Bijlagen

  • DSC00237.jpg
    DSC00237.jpg
    41,6 KB · Bekeken: 5
Hier dan het bordje.........nog even dit.............het plaatsen van deze foto duurde 18 minuten wat is er aan de hand?

Drukke dag, trage server? Er hebben vandaag al bijna 300 leden ingelogd, misschien dat het daarmee te maken heeft, hier duurde het even voordat het hele forum op 't scherm stond....
 
Bovenaan