Wintersport in Rokytnice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Mijn Tsjechische vakantie was helemaal geweldig, ik ging op wintersport in Rokytnice. Ik heb geweldig geskied in een ongelooflijk mooi skigebied, Tsjechie heeft echt mijn hart gestolen. Ik ben er toevallig ook de man van mijn dromen tegen gekomen ;) Hij komt deze zomer in A'dam.. :) Jammer genoeg is hij TSJECHISCH :D en vind ik het soms moeilijk om met hem te communiceren, mijn engels is velen malen beter dan dat van hem. Hij studeert bouwkunde in Praag en I'm all dressed up for Prague! *Ga er over 2 weken heel snel even heen.
Een supervakantie dus, die ik nooit zou willen missen. :)
 
Haha ik snap wat je bedoeld :)
Ik leerde de man pas aan het eind van de vakantie kennen, dus ik was ook helemaal verliefd op Tsjechie. Deze student maakte alles alleen nog beter, alleen ik mis hem wel heel erg. Trouwens bij Rokytnice waren wel 90% van alle toeristen NEDERLANDERS, haha dat is heel grappig. Misschien komt dat omdat wij een beetje krenterig zijn :P het is ook zo goedkoop. Ik zag mijn 'lover' ook voor een nederlander aan, toen bleek dat hij dat niet was heb ik hem gauw maar Nederlands geleerd (hij kan nu: Goedemorgen, elleboog schat en ketting zeggen) Gelukkig ben ik klaar voor Praag! en een heel mooi liedje van Damien Rice- Prague geeft me echt een begrepen gevoel ;)
 
Bovenaan