Bier & Wijn Wijnkaraf: hoe te openen?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ze is nog dicht, ik had er ergens iets over geschreven over de dame die opeens twee dames waren geworden.
Maar ik weet niet meer waar ik dit geplaatst heb.
Maar er zijn verschrikkelijk nuchtere mensen op dit forum die dat in een tel kunnen ophoesten waar ik dat geplaatst had.

Groet.
 

Lukas15

Geroyeerd Lid
Goedemorgen, middag, avond, bericht nr. 1497

Kukel schreef:
Neen, heer Punk,

Niet gelukt.
Het zat namelijk zo:
De bewuste fles pontifikaal neergezet om haar te ontmaagden.
Maar ik dacht, ik neem eerst een biertje en op een been kan je niet lopen.
Nog een biertje.
En toen kreeg ik de smaak te pakken. kolossale hoeveelheid bier naar binnen geslempt.
En toe kwam het ogenblik om haar te grazen te nemen.
Maar, ik geloofde mijn ogen niet: ze waren met z'n twee-en!
En als ik er een probeerde te grijpen greep ik mis.
Afijn, ik ben zeer vrolijk mijn bed ingestapt met de gedachte dat zij haar tweeling zus had mee genomen.
Maar 's ochtends was ze weer alleen, ondanks dat ik scheel keek van de koppijn.
Dus wacht ik de volgende gelegenheid af om haar te openen.

Een verpletterende groet van Kukel.
 
Ze staat uitgebreid te pronken op de kast.
Op de een of andere manier vind ik het zonde om haar op te drinken.
Daarvoor moet ik haar beschadigen.
Maar eens zal het er van moeten komen.....................
 
Als ze zo mooi is (die fles) dan zou ik haar lekker laten staan en zeker niets aandoen. Stel je voor dat de wijn er in helemaal niet lekker is.....dan heb je nix meer dan een aangeroerde voormalig bijzondere fles.
Weet waar je aan begint Kukel. (Bij dit soort beslissingen denk ik altijd maar terug aan een bruiloft).
 
Ne joh,

Gisteren wilden wij, de wereldreiziger en ik, de fles openmaken.
Edoch, we hadden een paar biertjes op en wisten niet hoe het project aan te pakken.
Nu kijk ik achterom en zie het kruikje in het vuistje lachen: krijg mij maar eens open!
Dus ik wacht op een lefgozer die de hals er af slaat, de wijn zeeft en het op een zuipen zet.
Of zou er toch een andere oplossing zijn?
 

Macek

Geroyeerd Lid
Nee je hebt niet gedroomd, foto bestudeerd en de volgende actie kan worden genomen. Men neme een troffel en met een welgemikte slag is de kruik onthoofd, alles opdrinken behalve het laatste beetje ivm scherfjes, na zdravi!
 
Bovenaan