Wij weten het niet meer...

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ergens in Zuid-Moravie moet deze toren staan, de foto is gemaakt in 2007 toen we in Brno verbleven. Zelf denk ik aan de richting van Znojmo, maar ik kan het nergens vinden op internet... Dus: wie helpt ons herinneren waar we geweest zijn, kan er niet tegen dat ik het niet meer weet. Het stomme is dat ik nog wel weet dat we bij die DM cremespoeling hebben gekocht en dat we op een bankje daar een banaan hebben gegeten met onze toen 1-jarige dochter. Maar waar het is weet ik niet. Heb zelfs de filiaalchecker van DM al nageplozen, maar al die filialen zitten tegenwoordig op industrieterreinen, dus daar kom ik niet verder mee helaas.

Mijn man is nogal sceptisch, maar ik heb gezegd dat ik zeker weet dat iemand op dit forum ons mysterie kan oplossen!

_DSC0374.jpg _DSC0375.jpg
 

Pelhřimov

Donateur
Rianne, weet je wel waar de foto's ervoor en/of erna gemaakt zijn en hoeveel tijd daar tussen zit
(klik eventueel met je rechtermuisknop op je eigen foto - er opent een pop-up scherm - ga naar eigenschappen en kijk bij algemeen of details, dan zie je de datum en tijd staan)
Misschien dat je aan de hand daarvan wat terug kunt vinden
 
Wow, binnen een half uur! Super Lisa!
Mijn man wist inderdaad dat de foto van de toren vlak voor Znojmo was gemaakt. Eerdere foto's waren inderdaad in de ruine van Boskovice gemaakt, maar ik wist niet eens meer dat we ook in het stadje zelf geweest waren, kon me alleen de ruine en het kasteel herinneren...
Ik ga mijn man nu mailen dat jullie echt goed zijn hier! ;)
 
In Boskovice is ook nog een joodse begraafplaats. Het toegangshek was gesloten toen ik er was, maar aan de rechterkant van de begraafplaats was helemaal geen hek meer, waardoor je er zo op kon.
 
Bovenaan