Wie heeft ervaring met een rookoven?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

We hebben slechts 1 foto waarop het deurtje gedeeltelijk te zien is. (de bovenste helft)

Maar mi is het groter dan de afmeting 22/40. Toch proberen we de foto nu in te scannen en dan te plastsen. Hij zit op een hoogte van ong. 1.50m

Wordt vervolgd
 
Links boven is nog 1/3 van de deur te zien. De rest zit achter het opblaasbad.
Helaas een onduidelijke foto, maar een andere hebben we niet.

Is dit duidelijk genoeg? Foto is helaas op zn kop geplaatst, we krijgen hem niet goed, dus enige lenigheid is vereist voor het bekijken van het kiekje.
 

Bijlagen

  • foto_speelkamer.jpg
    foto_speelkamer.jpg
    128 KB · Bekeken: 20
Nog een andere oplossing: bij Obi staat nu een rookoven in de folder.

Deze udirna kost 7999,- kr. Da's niet alleen om een forelletje te roken, maar een groot en kompleet apparaat...

Een rvs exemplaar is klein en handzaam en veel goedkoper.:(
 
Vandaag een rookoventje gescoord op Marktplaats en dat gaat zondag mee naar Tsjechie! Visjes roken en bv kipfilet.
Maarre, waar kan ik in Ceske Budejovice rookmot kopen? Of kan ik gewoon geperste blokken voor de open haard verkruimelen?

Graag suggesties!
 
Hier in Cothen net het advies gekregen van een "rookexpert" (forel) dat eiken en berkenhout het beste is. :confused:
Ik ga gewoon proberen! De resultaten zal ik wel laten weten, haha!
 
Soms staat er bij ons op de markt in de stad een ambachtelijke rokerij, zijn vis is heerlijk en hij staat op vele markten door heel Nederland. Misschien staat zo'n iemand ook bij jullie in de buurt die je kunt vragen, hij kent de fijne kneepjes en wil vast wel iets delen met een thuisroker. ;) Goede reis
 
Bovenaan