Western Park Boskovice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Toen wij vorig jaar in het Reuzengebergte waren intrigeerde mij deze attractie al. Maar ik vond het te ver rijden. Nu zijn wij iets meer in de buurt. Maar alvorens de reis te ondernemen vraag ik mij af wie deze attractie kent. Even voor de duidelijkheid: rondom Brno zijn 2 van dit soort attracties, maar ik bedoel dus echt het western gebeuren en NIET Sikluv Mlyn. Benieuwd naar evt. ervaringen, alvast bedankt!
 

MartinaK

Moderator
Ik ken ik wel, maar voor de betere servies (accommodatie, restaurant, paarden rijden en vriendelijke mensen) , heb ik toch ranch Kostelany (dichbij Kroměříž) top gevonden.

20-02- Kostelany - ranch.JPG
 
Beste Franky,

Toevallig ben ik er in Juli geweest met de kinderen van 9 en 6 jaar oud.
Die vonden het geweldig!
Het doet wel een beetje amateuristisch aan maar dat maakt het juist ook weer leuk.
Bij goed weer kan je er ook makkelijk een dag vertoeven.
Het enige probleem is dat alleen de manager van het park engels spreekt en een heel klein beetje nederlands (stroisvogl!) omdat hij in groningen gewerkt heeft, verder spreekt er niemand een andere taal dan Tsjechisch.
Entree betalen is ook niet nodig want het park is grotendeels gratis te bezoeken...
 
Beste Angus,

Dank voor je leuke reactie. Zeker iets om te bewaren voor volgend jaar. En wat dat niet spreken van een buitenlandse taal vinden wij alleen maar enorm charmant van Tsjechië. Als ik Nederlands wil spreken ga ik wel naar Benidorm, Salou of Chersonissos:stom:
 
haha dat klopt, Franky!

Al is het wel meegenomen als ze begrijpen wat je bedoeld als je iets wilt bestellen of wil weten hoe laat bepaalde voorstellingen/act beginnen!
Het park is zeker een aanrader om een dag naar toe te gaan :-D
 

kuurgast

Donateur
April, mei, juni, september alleen in het weekend en op feestdagen programma te zien.
Juli, augustus elke dag behalve op maandag het animatie programma.
Openingstijden 10u00-18u00. Gratis toegang.
Google vertaling van het programma:
10:00 attracties, restaurants en winkels openen hun deuren.
11:00 Black Jack list op Hoofdstraat.
12:30 Indiase Kampioenschap vv Indian Reservation.
14:00 Riding Horses zien gaven Gods.
15:15 Colt show op Main Street.
16:00 Theater de prestaties van "O kinderen, ogres en stinkdier" op een indianenreservaat.

WESTERN DOLARS:
Het hele gebied pretpark Boskovice accepteert alleen lokale valuta Boskovicke Dollar bij wisselkantoren met bord CHANGE.
Wisselkoers is 1:1 ,niet bestede dollars terug wisselen zonder extra kosten.
Bron:westernove-mestecko.cz.
 
Nou wij zijn er gisteren geweest en vonden het allen maar matig. Blij ook dat wij niet al te lang in de auto hebben hoeven zitten. Ook weinig actie gezien, op een dansje van wat dames na. Zie voor mee info ons vakantie verslag
 
Bovenaan