Werk uitbesteden in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Voor mijn bedrijf ben ik aan het kijken of het interessant is om werk uit te besteden aan bedrijven in Tsjechie. Wat ik daarvoor nodig heb is informatie over bv. uurtarieven, transportmogelijkheden etc. Voor deze uren krijg je een redelijke vergoeding. Mijn bedrijf zit in Nijkerk. Het gaat om het uitbesteden van o.a. meubelwerk.

Ik hoor graag van je.

EDIT: persoonlijke gegevens door forumbeheer verwijderd. Zie de huisregels, punt 8. Contact kan via PM.
 
je zou wel iets duidelijker moeten zijn wat je onder "meubelwerk" verstaat.
en graag ook een indicatie van volume. Als je 3 stoeltjes per maand wil hebben schiet het weinig op.

Laat maar in mailtje weten wat precies de bedoeling is dan kan ik vast wel snel wat indicaties geven.
 

kuurgast

Donateur
Punk dat weet ik wel maar er zitten voor hem mogelijk links bij waar hij zelf info kan opzoeken. ;)
(En anders is het voor andere lezers interessant om die PDF eens door te nemen.)
 
Werk uitbesteden in dit land met goedkoop uurloon (4 tot 6 euro doen ze het wel voor) lijkt een win-winsituatie, je moet echter niet denken dat Tsjechen werken als Hollanders en afspraak is geen afspraak. Gebruik de zoekfunctie eens en leer meer over de Tsjechen.
 
Bovenaan