Welke cursussen wil je doen in CZ?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie helpt me met het volgende: ik zou graag willen weten welke cursussen/activiteiten in Tsjechie gegeven zouden kunnen worden. Maw, waar is behoefte aan?
De ruimte hebben we, wat zou leuk zijn?
Denk eens met me mee en geef suggesties!
 
Even voor de duidelijkheid Boya, moet dit iets zijn voor Nederlanders, Tsjechen of een mix?
Welke periode in het jaar?
Als je suggesties wil, zal je iets duidelijker moeten zijn, denk ik
 
:bloos2:Oeps, sorry! Het liefst zou dit moeten plaatsvinden in voor-en najaar. Ik denk hierbij aan Nederlanders, groepsgrootte maximaal 8/10 personen.
Laat maar weten of ik nog duidelijker moet zijn, hoor!
 
Iets met de Tsjechische taal misschien of het herkennen van giftige en nietgiftige paddestoelen.

Wat zijn je mogelijkheden, ga je de cursussen zelf doen of huur je docenten in?

Ga je de cursussen zelf geven, kan je alleen doen waar jij goed in ben, dan is je vraag beantwoord
 
Neeeeeee, dat doen we niet zelf: we hebben vragen gekregen van vrienden die ruimte en enthousiaste mensen zoeken, vandaar!
Koken, taal, agillity voor honden, sport (golf, mountainbiken) en wat voor ideeen zijn er nog meer?
 
behoren creatieve cursussen ook tot de mogelijkheid ? (kaart- en bandweeftechnieken, kantklossen, sprangtechniek, raamweven... Navaho weven, heupweeftechnieken ..... ) kreatief breien ... ? Ook gericht op een internationaal doelgroep ?
 
3D-kaarten maken?

images
 
Nou, met alles wat jij aandraagt, heb ik een internationale doelgroep niet nodig:lmfao:Kom op, noem eens iets wat jij leuk zou vinden, Moesti?
Wel, ik heb regelmatig allerlei workshops gevolgd in het buitenland (Engeland, Frankrijk, Hongarije, ook in Friesland). Dan was een aangename omgeving een pluspunt voor de mensen die van ver kwamen. Het organiseren van cursussen hangt een beetje af van je doelstelling: wil je gewoon een interessante activiteit invullen tijdens het verblijf van mensen die op vakantie zijn OF wil je doelgericht mensen met éénzelfde belangstelling bij elkaar brengen om een onderwerp uit te diepen? Deze piste vraagt organisatorisch wel veel werk - (gepaste advertentiekanalen gebruiken om de juiste groep te bereiken en zo het minimum aantal inschrijvingen te halen dat nodig is om uit de kosten te komen) - en je moet bovendien een vakkundige begeleider hebben zodat elke deelnemer waar krijgt voor het inschrijvingsgeld....

Een andere mogelijkheid is het organiseren van een ART camp. Belangstellenden kun je dan de ruimte en de sfeer bieden om hun hobby te beoefenen.
 
Voor mijn gevoel komen er alleen maar voorstellen voor vrouwencursussen voorbij........ of vergis ik me ? :D

Ik zou dan ook iets voor de partners zoeken; en dan ben ik serieus hoor; een bierproeverij van de top tsjechische bieren met uitleg?
Neem ze mee naar een tsjechische ijshockeywedstrijd; uitleg over de natuur (paddestoelen idd) en ook over het dierenleven in Tsjechie.
Schaakcursus?
Enz....... succes :D
 
Reanimeren, dat is een puike cursus.
Ennuh, beetje architectuur, kan ook geen kwaad.
Voorbeelden zat en dat gelardeerd met een mooie wandeling, niets is mooier.
Cursus dromen is ook okidoki.

Cursus pizza bakken: toppie.

Groet.
 
Bovenaan