Weggegaan na één dag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Lees verderop mijn uitleg.

oorspronkelijke bericht waarop de eerste reacties gebaseerd zijn schreef:
Na een verblijf van 1 dag in Lipno zijn wij weer vertrokken.
Wat een slecht humeur hebben deze mensen zeg.
Ik vond het een zeer vies land zeker op sanitair gebied.
MIJ ZIEN ZE DAAR NOOIT MEER.
 
Inderdaad, goede morgen...
Ik heb het best eens slecht getroffen in Tsjechië. Maarja ga hier in NL maar eens naar een openbaar w.c....

Jammer dat je niet de moeite hebt genomen eens verder te kijken dan de plek waar je was. Want er is echt heel veel moois in Tsjechië.
Je weet niet wat je allemaal hebt gemist...
 

Freddy2005

† In Memoriam
Als je interesses " Mataaldetectie/archeologie " zijn moet je toch wel tegen een "stootje" kunnen. :lache:

Ik heb archeologen altijd vieze mannetjes gevonden.
 

char

† In Memoriam
Ben,

Ik mag toch aannemen dat je een grapje maakt?

Of heb je ruzie met jouw zwager?

Char.
 
Ik vond het een zeer vies land

Knap dat je dat al na één dag kunt zeggen voor het hele land.....Gelukkig weten de meesten hier wel beter.
 

Freddy2005

† In Memoriam
En dan heb je al die tomtom routes goed opgeslagen en bewaard, en heb je na 3 weken wachten eindelijk die befaamde sticker op de ruit kunnen kleven. Zelfs een goede kaart lag in de wagen...

Dus dat verslag :schrijven: van hoe de de nav het deed komt er niet.

Pech....we waren wel nieuwsgierig.
 
andere ervaringen

Ik kom nu sinds mei regelmatig in Tsjechie,woon en werk er ook deels maar moet zeggen dat mijn ervaringen totaal anders zijn.De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam,alles wordt geprobeerd schoon te houden, maar er kunnen natuurlijk wel eens negatieve puntjes bijzitten,maar zeg eens eerlijk heb je ons eigen nederland al eens goed bekeken
 
Ik kan mij voorstellen dat als je reisgenoten slecht gehumeurd zijn je vertrekt.

Maar om dat land nou de schuld te geven.........................
 
Hmm, misschien is het beter om ergens anders in Tsjechie ook te kijken, voordat je conclusies trekt, en op dit forum weten ze veel over mooie plekken, ze willen je vast wel wat vertellen:)
 
doe niet zo negatief, in nl is het soms ook wel eens smerig. en misschien een andere camping kiezen volgend jaar.
 
Waarom moet iemand die het na één dag al gezien heeft in Tsjechië blijven? Niet iedereen hoeft Tsjechië toch leuk, mooi en aardig te vinden?
Laat hij maar lekker naar Frankrijk gaan, ieder zijn meug, des te meer ruimte is er voor ons!!! :stout:
 
Precies :) als je na 1 dag al zulke conclusies trekt, dan ging je er of al bevooroordeeld heen, of je had veelste hoge verwachtingen....
 
Kun je ons niet wat meer informatie geven? Ik vind het jammer dat je na 1 dag al zo'n oordeel geeft over heel Tsjechië.
Ik ben ook wel eens ergens geweest (en dan doel ik niet specifiek op Tsjechië want ik heb nog niet iets negatiefs meegemaakt daar) waarvan ik dacht: hier kom ik nooit meer terug maar dat wil niet meteen zeggen dat dan gelijk het hele land of de omgeving niet deugt.
Wat precies vond je vies en wat stond je nu zo tegen? Ik ben daar oprecht benieuwd naar.
 
Wij kregen dit jaar in Brozany ook zo'n type op de camping. Dikke auto, nog dikkere caravan, kwam de camping op rijden en begon gelijk (geheel onterecht overigens) de toiletgebouwen te bekritiseren. Een mede-campinggast was daar gelijk klaar mee. Hij sprak de onvergetelijke zin: "Niet eens afkoppelen, gelijk weer instappen en verder rijden!!" :lache:
De man in kwestie begon toen wat terug te krabbelen met zijn commentaar, maar het mocht niet meer baten. Hij is vertrokken.....
 

char

† In Memoriam
Ben,
ik dacht echt dat je een grap maakte!!.. Misschien moet je maar eens een van mijn verhalen lezen...

Diversen>> mooie verhalen>> Char vertelt>> pagina 8-- vanaf nr. 74.

Overigens, heb ik het zelfde als wat jij met Tsjechie hebt, met Portugal.
Ze rijden daar als idioten, overvolle campings, ongedierte, smerige toiletten, elke middag om 4 uur een flinke muggenplaag, bosbranden, onvriendelijke mensen, etc....

Waarom denk je, dat ik al vanaf 1987 naar Tsjechie ga?....

Char.
 
Bovenaan