Webcams in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Leuk zo'n webcam, kijk regelmatig naar de webcam in Litomerice vooral om een indruk te krijgen van de weersgesteldheid.
Alleen de temperatuur is al weken vast blijven staan op 16.8 gr, dat is jammer.
 

char

† In Memoriam
Hartstikke leuk die webcams van humlnet want je kunt ook versneld een hele dag terugkijken!!...
klik op dat groene camera'tje links boven en dan krijg je een kalender in beeld. Kies een willekeurige dag en dan zie je een beeldscherm waarop ze die hele dag afdraaien, van minuut tot minuut, vanaf 24.00 t/m 24.00 uur. En dat dan in 1 minuut tijd. Er is nu ook een webcam van de schoorsteen van de oude brouwerij in Trutnov met daarop een ooievaarsnest met 3 jongen! Vorig jaar begon het paar ook met 3 jongen, maar er werd er 1 uitgekieperd.

Tsja.....dat kan natuurlijk gebeuren als je te hoog van de toren blaast.

{het kan natuurlijk zo zijn dat wat ik hier vertelde over die webcams hier al eerder geschreven is, maar ik heb geen zin om alles terug te lezen}

Char.
 
tja..ooievaars, daar kan ik over mee praten..
in Tsjechie zijn die lang zo zeldzaam niet als in Nederland.
elk jaar cirkelen ze rond ons domein om vervolgens klapwiekend neer te strijken hetzij in een boom waar de bliksem ooit is ingeslagen of ze landen op het dak van onze oude bouwvallige schuur.
een schitterend schouwspel,verleden jaar zaten er 4 op een rij op het hoge dak.
minder zijn de grote witte plekken die achterblijven als ze weer wegvliegen, want ze hebben natuurlijk wel overal schijt aan..
 
Het lukt ons niet te piste van Janske Lazne op de webcam te zien, eerst stond hij altijd bij Holliday info maar daar kunnen wij hem niet meer vinden? Waarschijnlijk doen we toch iets fout!
 

kuurgast

Donateur
live_icon.jpg

Deze is offline momenteel.

cerna hora.jpg
Er wordt vandaag geskied op deze piste van Černá Hora ,al is het wel mistig weer.
Holliday info heeft meerdere webcams bij Janské Lázně.
 
Die ik bedoel staat bovenaan bij de piste daar zie je de gondel aankomen, die kunnen we juist niet meer vinden.
Wat raar is bij Holliday info kunnen we alles zien behalve Cerna Hora.
 
Onze zoon is vandaag met z'n vriendin en vrienden naar Janske Lazne geweest. Er kan geskied worden. De sneeuwcondities waren niet ideaal en niet alle pistes waren open. Het heeft de hele dag wel gesneeuwd.
 
Bovenaan