Webcams in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

archiv.php


Deze bedoelde ik!!
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Ik zag zojuist dat de 12e webcam niet in het Reuzengebergte is, maar van Litomerice, dat is voor ons helemaal super. Mijn schoonfamilie woont daar achter in de bergen (Zitenice)! Dus voor diegene die ook interesse hebben om daar de boel in de smiezen te houden, het plein van Litomerice! http://kamery.humlnet.cz/cz/kamery/trutnov-namesti
Litomerice webcam.jpg

Oeps, ik zie net het berichtje van Freddy van 2 maanden geleden
Ik zie zopas dat er opnieuw een nieuwe webcam aan deze mooie site is toegevoegd. Hierop kan men het Mírové náměstí in Litoměřice bekijken. Vandaag was er trouwens het "Vinobraní v Litoměřicích", en het was er druk zo te zien.

kamery.humlnet.cz
Nou dan maar even terugzoeken of ik de familie en mezelf kan vinden, het was erg gezellig hoor op het wijnfeest.
Trouwens ook een mooie foto van weer een flinterdun laagje sneeuw in Pec, hoeveel zal er volgen ?
Pec.jpg
 
Ik heb weer een ochtendje wat verhalen zitten lezen en dan word ik een beetje verdrietig van allerlei discussies op forum; er is soms maar erg weinig respect voor elkaar en elkaars mening; gelukkig grijpt er af en toe een Moderator in (dank heren, ondanks de Kerstdagen).

Maar dan kijk ik weer op Humlnet en dan zie ik nu weer schitterend beelden van Tsjechie; ook de webcams op de Snezka zijn schoongemaakt; geweldige beelden. :dank:
Daar word ik dus weer vrolijk van!
:top:
 

Freddy2005

† In Memoriam
Er is opnieuw een lokatie toegevoegd aan de website...

Zopas merk ik op dat er opnieuw een webcam is bijgekomen. Er staat nu ook een webcam in Velká Úpa, bij Horská chata Portášky Ze is gericht op het dal en het dorp.

humlnet.cz

Ps. Door de grote stormpassage van enkele uren geleden kan de site soms nog eens uitvallen. Morgen met het mooie weer kunnen we wellicht meer zien.
 

Bijlagen

  • velka upa.jpg
    velka upa.jpg
    34 KB · Bekeken: 5
Bovenaan