Webcams in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Opnieuw is er een webcam toegevoegd aan deze website. Voor het eerst zie ik er een zicht op het "Relaxpark" in Pec pod Snezkou (de rodelbaan). De beelden kunnen echter opgevraagd worden tot 12 juli in het digitale archief. Wie weet ziet iemand die er deze dagen was zichzelf terug op de foto's. Er zijn nu reeds 9 fantastische camerastandpunten te bekijken.

kamery.humlnet.cz
 

Bijlagen

  • neu.jpg
    neu.jpg
    112,6 KB · Bekeken: 11
Wie weet ziet iemand die er deze dagen was zichzelf terug op de foto's.

We hebben met 3 collegaes afgesproken op bepaalde momenten in Trutnov op het Krakonoseplein te staan, zodat we op ons werk de vakantievierende collegaes kunnen zien. Het werkt en is prachtig; ook later voor jezelf een leuke foto.
We hebben ons zelf ook terug "ontdekt" op de Jaarmarkt van 6 Juli in Zacler.
De rodelbaan in Pec pod Snezka hebben we net gemist; we waren iets eerder dan 12 Juli.
Dus: ongekende mogelijkheden!!:lache:

Bedankt weer voor de tips Freddy!:schrijven:
 

Freddy2005

† In Memoriam
Webcam Litoměřice

Ik zie zopas dat er opnieuw een nieuwe webcam aan deze mooie site is toegevoegd. Hierop kan men het Mírové náměstí in Litoměřice bekijken. Vandaag was er trouwens het "Vinobraní v Litoměřicích", en het was er druk zo te zien.

kamery.humlnet.cz
 

Bijlagen

  • litomerice (Large).jpg
    litomerice (Large).jpg
    81,8 KB · Bekeken: 13
  • avondfeest litomerice.jpg
    avondfeest litomerice.jpg
    112,4 KB · Bekeken: 13

char

† In Memoriam
Dank je wel Freddy,.. ik kijk bijna iedere dag even, wat voor weer het is, zo vlak bij ons huis...(Trutnov-Cervena Hora)... maar door de bergen en dalen kan het weer, hoewel er maar zo'n 25 km tussen zit, enorm verschillen...

Char.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Ik denk dat er bij Antonio iets fout ingesteld stond. Als je terugkijkt in het archief zie je dezelfde foto gans anders. :slik: Er was trouwens een fietsgebeuren rond dat tijdstip en 5 minuten daarna was de tent reeds afgebroken. Zie andere foto's.
 

Bijlagen

  • 04-10.jpg
    04-10.jpg
    70,9 KB · Bekeken: 10
  • 04-10b.jpg
    04-10b.jpg
    71,8 KB · Bekeken: 7
  • 04-10c.jpg
    04-10c.jpg
    88,6 KB · Bekeken: 5
Leuk, weer een nieuwe webcam erbij! Ook ik kijk bijna elke dag wel even op deze site. Nog even en de webcam bij ons op de plaatselijke skipiste geeft ook weer beelden, deze cam werkt alleen als de skipiste open is. Op één van de heuvels in de nabijheid van ons huis waar wij op uitkijken, slechts een paar kilometer van ons verwijderd, staat ook een webcam die elke dag diverse vele "verse" beelden geeft. :wow: Het staat op de Kamenec, de skipiste van Jablonec NJ. Echt super vind ik dat, zo zijn we altijd op de hoogte van het actuele weer rond ons huis.

kamenec1.JPG
Uitzicht vanaf ons huis, op de eerste heuvel staat de webcam, daarachter nog net een stukje van de heuvel waar de webcam oa op gericht staat en daarachter weer de skipistes van Rokytnice NJ.

kamenec_8-10-2008.jpg
Een plaatje van gisteren.
 
640x480.jpg


Schitterend he!!!
 
Bovenaan