We willen ons even voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo forumleden

Wij zijn Frans en Boukje, we komen uit het hoge noorden van nederland

We gaan dit jaar voor het eerst naar tsjechie, namelijk naar camping Karolina met onze kinderen in de leefdtijd van 3 tot 17, en we hopen hier veel antwoorden te kunnen vinden op dit forum over alles wat met tsjechie te maken heeft.

Groetjes Frans en Boukje
 
Welkom Frans en Boukje op deze mooie site waar je heel veel kan vinden over Tsjechie,hebben wij ook gedaan wij zijn vorig jaar voor het eerst naar Tsjechie geweest in het reuzengebergte.
Nou we zijn op slag verliefd geworden op het land de mensen en de Natuur(rust) en gaan dit jaar zelfs 2 keer naar Tsjechie.

Maar in ieder geval alvast heel veel (voor)plezier in Tsjechie :zwaai:

Groetjes Gerard en Erna (ook uit het hoge noorden)
 
hallo

bedankt voor jullie leuke reactie's

we hebben nu inderdaad al veel plezier bij de voorbereiding van de vakantie

en riannah ik heb toevalllig een vriendin in marum wonen, mirjam dijk heet ze, zou wel heel toevallig zijn dat je haar kon

fijne dag

groetjes frans en boukje
 
Welkom op het forum, :shake:
ik denk dat jullie veel van de informatie hier vinden voor jullie vakantie in Tsjechië. Natuurlijk veel leesplezier en voorpret,
en ook al duurt het nog even, bij deze alvast een fijne vakantie gewenst!
Ohja, ik ben een liefhebber van het lezen van vakantieverslagen van forumleden. ;)
 
hallo

de reden : landschap, cultuur, fantastische gebouwen, en we hebben om ons heen horen zeggen dat het een mooi land is en dat willen we graag zelf ervaren.

de camping, het lijkt ons een knusse gezellige camping, en we hebben dan ook op andere sites de meningen van mensen gelezen en die waren meestal positief, en we hebben voor 1 week geboekt, om tijdens die week ook andere campings te kunnen bekijken en misschien wel willen gaan camping hoppen maar misschien blijven we daar ook wel langer.

het is voor ons allemaal afwachten, dus wie nog tips heeft het is altijd welkom

groetjes frans en boukje
 
Bovenaan